Το περιμέναμε εδώ και καιρό, με το ενδιαφέρον να εστιάζει πρωτίστως στον κινητήρα του και δευτερευόντως στη σχεδίαση και τα περιφερειακά του που πάνω-κάτω θα ήταν κοντά σε αυτά του 800ΜΤ-Χ. Η αποκάλυψη επιβεβαιώνει πως σχεδιαστικά η CFMOTO έμεινε πιστή στο σχέδιο του 800αριού μοντέλου, με το ρεζερβουάρ χαμηλά στο πρότυπο της ΚΤΜ που ακολούθησε και η κινέζικη εταιρεία στο ΜΤ-Χ.
Το νέο χιλιάρι μας συστήνει μας έναν καινούργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που διαψεύδει όλες τις φήμες που κυκλοφορούσαν παγκοσμίως περί τρικύλινδρου (και V2 ακούστηκε επίσης) και ο οποίος δεν δείχνει να προέρχεται από υπερκυβισμό του 800άρη, καθώς έχει εντελώς διαφορετικές διαστάσεις κυλίνδρων: 92.5 x 70.4 mm για το 1000ΜΤ-Χ με κυβισμό 946.2 cc, έναντι 88.0 × 65.7 mm για τα 799 cc του μικρότερου μοντέλου.
Η απόδοση του νέου δικύλινδρου ορίζεται σε μέγιστες τιμές 111 hp στις 8,500 rpm και 10.7 kgm στις 6,250 rpm για υγρό βάρος 222 κιλών - με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 22 λίτρων σχεδόν γεμισμένο - μέσω εξατάχυτου κιβωτίου.
Στον εξοπλισμό του βρίσκουμε όλα τα προβλεπόμενα: Cornering ABS Bosch, traction control με τρία επίπεδα ρύθμισης, riding modes, μονόδρομο συμπλέκτη και μεγάλη οθόνη TFT με διαγώνιο 8 ιντσών - αλλά συνδεσιμότητα στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Οι αναρτήσεις ανατίθενται σε ένα ζεύγος της ΚΥΒ με ανεστραμμένο πιρούνι 48 mm και monoshock αμορτισέρ, είναι πλήρως ρυθμιζόμενες με διαδρομές 230 mm μπρος-πίσω και οι τροχοί του ακολουθούν φυσικά την off-road λογική με 90/90-21 και 150/70-18. Τα φρένα έχουν την υπογραφή της Brembo με ακτικικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά σε δίσκους 320 mm.
Το νέο CFMOTO 1000MT-X θα διατεθεί σε δύο χρωματισμούς, μπλε και πράσινο.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





