Η τέταρτη γενιά, γνωστή εσωτερικά ως E4, δεν έρχεται για να αντικαταστήσει το υπάρχον μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά για να σταθεί δίπλα του, ανοίγοντας το δρόμο για την ηλεκτρική εποχή της Porsche.
Βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group, χωρίς όμως να είναι απλώς μια «μεγαλύτερη Macan Electric», αφου έχουμε να κάνουμε με κάτι εντελώς διαφορετικό, που έρχεται με νέες λύσεις σε επίπεδο μπαταρίας, κινητήρων, ανάρτησης και τεχνολογίας.
Ισχύς που σοκάρει
Σύμφωνα με το motor1, η Turbo έκδοση θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει βγάλει ποτέ η Porsche. Με δύναμη που θα ξεπερνά τα 1.000 PS και η ροπή τα 1.500 Nm, το θηριώδες SUV εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από 3 sec, ενώ τα 200 km/h έρχονται σε κάτω από 8 sec. Πρόκειται για επιδόσεις που ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες από ένα οικογενειακό SUV.
Η καρδιά του τέρατος
Το νέο πακέτο μπαταρίας 113 kWh είναι ελαφρύτερο και πιο πυκνό ενεργειακά σε σχέση με εκείνο της Taycan. Η καινοτομία βρίσκεται στο ότι οι έξι μονάδες κελιών είναι βιδωμένες κατευθείαν στο πλαίσιο, χωρίς ξεχωριστό σασί, μειώνοντας βάρος και βελτιώνοντας την απόδοση.
Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας της Turbo έκδοσης είναι σχεδιασμένος in-house, με άμεση ψύξη των περιελίξεων με λάδι για μεγαλύτερη διάρκεια ισχύος και καλύτερη ανάκτηση ενέργειας. Μάλιστα, το σύστημα επιτρέπει αναγεννητική πέδηση έως 600 kW, κάτι που εντυπωσιάζει όσο και οι επιδόσεις. Η φόρτιση αγγίζει τα 400 kW, με το 10–80% να επιτυγχάνεται σε περίπου 16 min, ενώ η θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 600 km WLTP.
Ανάρτηση και οδική συμπεριφορά
Η Porsche εξόπλισε την Cayenne με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην ανάρτηση. Το Porsche Active Ride υπόσχεται απόλυτο έλεγχο του αμαξώματος, χάρη στη χρήση ηλεκτροϋδραυλικών αντλιών που «διαβάζουν» και προσαρμόζονται άμεσα σε κάθε συνθήκη.
Σε συνδυασμό με την ημι-ενεργή αερανάρτηση και το σύστημα PASM, το SUV παραμένει εντυπωσιακά σταθερό, είτε σε πίστα είτε εκτός δρόμου. Με το βάρος να κατανέμεται 52% στον πίσω άξονα, το Cayenne Electric προσφέρει δυναμική ισορροπία, επιτρέποντας ακόμη και ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις κάτι σπάνιο για ένα ηλεκτρικό SUV τέτοιων διαστάσεων.
Εσωτερικό: Πολυτέλεια και καινοτομία
Η καμπίνα συνεχίζει τη γνώριμη Porsche αισθητική, αλλά με μια πιο φουτουριστική πινελιά. Το νέο κυρτό κεντρικό display κατεβαίνει κομψά προς το χέρι του οδηγού, ενώ ευτυχώς παραμένουν αρκετά φυσικά χειριστήρια. Ο συνδυασμός premium υλικών και εργονομίας δείχνει πως η Porsche δεν παραμέλησε την εμπειρία χρήσης για χάρη της τεχνολογίας. Περισσότερες λεπτομέρειες για το εσωτερικό και τη νέα σχεδίαση του μπορείτε να δείτε στο εκτενές άρθρο μας ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όταν η Porsche Carrera GT σόκαρε την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία (video)
Έτσι θα μοιάζει η ανανεωμένη Porsche Cayenne Coupe - Όλες οι πληροφορίες (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_472761_type13129.jpg)



