Στα μέσα Οκτωβρίου, ο οργανισμός EuroNCAP δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα των πιο πρόσφατων δοκιμών του, όμως μαζί αποκάλυψε και το MGS6, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της βρετανικής μάρκας (κινεζικών συμφερόντων). Το θετικό είναι πως πήρε βαθμολογία 5 αστέρων, αποδεικνύοντας ότι είναι ασφαλέστατο, όμως η «διαρροή» μάς έδωσε και την πρώτη εικόνα του νέου μοντέλου.
Έναν μήνα αργότερα, η MG τράβηκε κι επίσημα το κάλυμμα από το S6 EV, παρουσιάζοντας τρεις εκδόσεις του C-SUV, που βασίζεται στην πλατφόρμα MSP όπως και το MG4. Η SE Long Range είναι πισωκίνητη διαθέτει έναν κινητήρα με συνολική ισχύ 244 PS και αυτονομία 529 km στον κύκλο WLTP. Το MGS6 EV Trophy Long Range προσφέρει την ίδια αυτονομία και ισχύ, ενώ έχει το ίδιο σύστημα μετάδοσης, αλλά με ακόμη πιο εκτεταμένη γκάμα εξοπλισμού, εστιασμένη περισσότερο στην ψυχαγωγία και την άνεση.
Έπειτα, η Trophy Dual Motor έρχεται με τετρακίνηση χάρη στην ύπαρξη δύο ηλεκτροκινητήρων, ενώ η ισχύς αυξάνεται στα 361 PS, με τα 0-100 km/h να γίνονται σε μόλις 5,1 sec. Αυτό το μοντέλο με έμφαση στην απόδοση επιτυγχάνει αυτονομία 484 km στον κύκλο WLTP.
Και τα τρία μοντέλα μπορούν να φορτιστούν από 10 έως 80% σε 38 λεπτά χρησιμοποιώντας δημόσιους ταχυφορτιστές. Διαθέτουν επίσης πέντε mode οδήγησης με πέντε mode ανάκτησης ενέργειας, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας One-Pedal.
Αναλυτικά οι δύο εκδόσεις:
77kWh Rear-Wheel Drive | 77kWh Dual Motor | |
Μέγιστη ισχύς | 244 PS | 361 PS |
Μέγιστη ροπή | 350 Nm | 540 Nm |
0-100km/h | 7,3 sec | 5,1 sec |
Τελική ταχύτητα | 200 km/h | 200 km/h |
Σχεδιαστικά, αντλεί έμπνευση από το S5 EV που έκανε ντεμπούτο τον περασμένο Μάρτιο, αλλά και το Cyberster. Αυτό σημαίνει ότι διαθέτει μεγάλο, φιλικό προς την οικογένεια αμάξωμα, πέντε θέσεις και άφθονο χώρο αποσκευών. Προσφέρει χωρητικότητα 674 L στο πορτ μπαγκάζ, η οποία αυξάνει στα 1.910 L με τα πίσω καθίσματα πεσμένα, ενώ υπάρχει κι επιπλέον αποθηκευτικός χώρος στο λεγόμενο 'frunk' μπροστά, στα 124 L.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνουν οθόνη για τον πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, με οθόνη αφής 12,8 ιντσών τοποθετημένη πάνω από την κεντρική κονσόλα. Αυτή περιλαμβάνει όλα τα συνηθισμένα στοιχεία, όπως ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και τα κύρια χειριστήρια του αυτοκινήτου, ενώ δε λείπουν οι φυσικοί διακόπτες που δειλά-δειλά κάνουν την επανεμφάνισή τους στα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη πρεμιέρα του, είναι ήδη διαθέσιμο, έναντι 38.000 λιρών (43.000€) για τη βασική έκδοση και 44.000 λιρών (49.870€) για την κορυφαία Trophy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο MGS5 EV των 231 PS - Τιμές και εκδόσεις (πίνακας)
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου MG HS Hybrid+ στη Γερμανία
Test Drive: Το νέο MG ZS MAX Hybrid Plus 197 PS είναι hot και πρακτικό




_77761_469615_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_475858_type13129.jpg)




