BMW: Αυτό το μοντέλο έγινε sold-out πριν προλάβει να μπει στις εκθέσεις


Σύμφωνα με τον Massimiliano Di Silvestre, Πρόεδρο και CEO της BMW Italia, η ζήτηση για το νέο SUV των Βαυαρών ξεπέρασε κάθε πρόβλεψη.

  • KEIMENO: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: BMW
  • 19/12/2025

Η εικόνα που διαμορφώνεται γύρω από τη νέα BMW iX3 είναι ενδεικτική της κατεύθυνσης που έχει πάρει η αγορά. Σύμφωνα με τον Massimiliano Di Silvestre, Πρόεδρο και CEO της BMW Italia, το ενδιαφέρον του κοινού υπήρξε σαφώς μεγαλύτερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί.

Ο πρόεδρος και CEO της BMW Italia Massimiliano Di Silvestre (αριστερά) και ο επικεφαλής σχεδίασης της BMW, Adrian van Hooydonk (δεξιά).
Ο πρόεδρος και CEO της BMW Italia Massimiliano Di Silvestre (αριστερά) και ο επικεφαλής σχεδίασης της BMW, Adrian van Hooydonk (δεξιά).

Όπως εξήγησε στο πλαίσιο του Sustainability Dinner 2025, οι παραγγελίες στην Ευρώπη καλύπτουν ήδη σχεδόν ολόκληρη την παραγωγή μέχρι το τέλος του 2026, ένα στοιχείο που αποτυπώνει με ακρίβεια τη δυναμική του μοντέλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Car and Driver η νέα BMW iX3 έχει κινήσει το ενδιαφέρον και των Ελλήνων οδηγών αφού αρκετοί είναι αυτοί που έχουν υποβάλλει ήδη την παραγγελία τους. Μάλιστα, το εντυπωσιακό είναι ότι το έκαναν χωρίς ουσιαστικά να έχουν δει το αυτοκίνητο από κοντά, αφού η μία μονάδα που βρέθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες στη χώρα μας ήταν έκθεμα στο τουρνουά ATP 250 Vanda Hellenic Championship που έγινε στο T-Center (ΟΑΚΑ).

Η Neue Klasse και το νέο ξεκίνημα

H iX3 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας γενιάς Neue Klasse, μιας πλατφόρμας που σχεδιάστηκε με στόχο τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα, την τεχνολογική ευελιξία και τη σαφή αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας. Η BMW δεν επενδύει αποκλειστικά σε μία μορφή κινητήρα, αλλά διατηρεί έναν τεχνολογικά ουδέτερο προσανατολισμό, προσαρμοσμένο στις πραγματικές ανάγκες των αγορών. Όπως υπογραμμίζει ο Di Silvestre, αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στη μάρκα να συνεχίσει να εξελίσσει αποδοτικότερους θερμικούς κινητήρες, plug-in υβριδικά συστήματα, πλήρως ηλεκτρικές λύσεις, αλλά και τεχνολογίες υδρογόνου από το 2028 και μετά.

Ποια είναι ουσιαστικά η BMW iX3; Αξίζει όλο το Hype;

Την απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνει η BMW iX3 50 xDrive, η οποία, πέρα από εμπορικό ενδιαφέρον, αποδεικνύει στην πράξη τις δυνατότητές της στην άσφαλτο.

Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό SUV που βασίζεται στην νεότερη γενιά της πλατφόρμας Neue Klasse, το οποίο δοκιμάσαμε πριν από λίγες ημέρες στην Ισπανία. Η iX3 συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες σε τετρακίνηση με συνολική απόδοση περίπου 469 Ps και 645 Nm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h σε περίπου 4,9 sec, στοιχεία που δεν παραπέμπουν απλώς σε ηλεκτρικό SUV αλλά σε ένα όχημα με δυναμική συμπεριφορά.

Παράλληλα, η ενσωματωμένη μπαταρία υψηλής χωρητικότητας, με ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 108,7 kWh, προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 800 km στον συνδυασμένο κύκλο, ενώ οι χρόνοι ταχείας φόρτισης με 800 V τεχνολογία και ισχύ έως 400 kW δείχνουν ότι η BMW έχει επενδύσει σοβαρά στην ολοκληρωμένη ηλεκτρική εμπειρία. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που, πέρα από εντυπωσιακά νούμερα, ικανοποιεί τόσο όσους αναζητούν επιδόσεις όσο και όσους θέλουν πρακτική καθημερινή χρήση σε μεγάλες διαδρομές.

Παραγωγή στο Debrecen: το νέο πρότυπο

Η παραγωγή της BMW iX3 θα πραγματοποιείται στο νέο εργοστάσιο της BMW στο Debrecen της Ουγγαρίας, μια μονάδα που αποτελεί σημείο αναφοράς για τη μελλοντική βιομηχανική φιλοσοφία του Ομίλου. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι συναρμολογήσεις των πρώτων δοκιμαστικών οχημάτων, επιβεβαιώνοντας ότι το project περνά από τη θεωρία στην πράξη.

Το εργοστάσιο σχεδιάστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου σε ψηφιακό περιβάλλον, μέσα από τρισδιάστατες προσομοιώσεις και τη χρήση ενός βιομηχανικού metaverse βασισμένου στην πλατφόρμα Omniverse, με αποτέλεσμα, η εικονική οργάνωση της παραγωγής και της εφοδιαστικής αλυσίδας να επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια, καλύτερη ροή εργασιών και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πώς θα μοιάζει η ολοκαίνουργια BMW M4 με επιρροές από τη Neue Klasse (video)

Το τμήμα M «κρύβεται» πίσω από την επιτυχία της BMW - Ποια μοντέλα διέπρεψαν

BMW: Αυτό είναι το πρώτο μοντέλο με σήμα M που κατασκευάστηκε ποτέ - Η αξία του