Πάνε δύο χρόνια από όταν ο πρώην -πλέον- CEO της Jaguar Land Rover, Adrian Mardell, ανακοίνωσε τον ερχομό ενός μικρότερου Defender με φημολογούμενη ονομασία Defender 80 ή Defender Sport.
Αυτό το μοντέλο φαίνεται πως είναι τώρα σε φάση δοκιμών, καθώς οι συνεργάτες του Car and Driver το εντόπισαν και το απαθανάτισαν, πλήρως καμουφλαρισμένο.
Το νέο μοντέλο της «υπομάρκας» του JLR, της Defender, βάσει της στρατηγικής που έχει χαράξει την τελευταία διετία το group ινδικών συμφερόντων, προφανώς και έχει ρίζες στην κληρονομιά της Land Rover, αλλά κοιτάζει το μέλλον καθώς είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
Βασίζεται στην πλατφόρμα EMA του ομίλου, η οποία απαντάται και στα Range Rover Evoque, Velar και Land Rover Discovery Sport, και θα είναι ένα 4x4 με χαρακτηριστικά off-road και έμφαση στον συμπαγή σχεδιασμό και την ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Στην ουσία, η JLR θέλει με αυτό το μοντέλο να στοχεύσει σε αγοραστές που ελκύονται από την αισθητική και τον σχεδιασμό του Defender, αλλά αποζητούν κάτι πιο compact και ευέλικτο. Για αυτό και ο άμεσος ανταγωνιστής του 'baby' Defender θα είναι η Baby G-Class που έχει ήδη ανακοινωθεί από τη Mercedes.
Στην «καρδιά» του ηλεκτρικού SUV είναι η αρχιτεκτονική των 800V, ενώ προβλέπεται και φόρτιση 350 kW σε ταχυφορτιστή, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, να εξασφαλίζουν την κίνηση του οχήματος και στα πιο δύσκολα τερραίν.
Για να ενισχύσει το στοιχείο του off-road, η JLR πρόκειται να προσφέρει και μία σειρά από έξτρα στον εξοπλισμό του Defender, όπως είναι οι τέντες οροφής, συστήματα μεταφοράς, κ.ά.
Η παρουσίαση του νέου Defender αναμένεται εντός του 2026, με την κυκλοφορία να τοποθετείται το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Land Rover Defender επιστρέφει στα 90s με μαλακή οροφή και κινητήρα V8 (photos)
Η Land Rover επαναφέρει το εμβληματικό Defender V8 (photos)
Ο Richard Hammond οδήγησε ένα Land Rover Defender με 700 PS και έπαθε σοκ (video)