Η BMW παρουσίασε τις X1 και iX1 το καλοκαίρι του 2022. Τρία χρόνια μετά κι η βαυαρική μάρκα περνά στην επόμενη φάση με το εισαγωγικό μοντέλο της σειράς X, εμπνευσμένη -ασφαλώς- από την Neue Klasse, η οποία έκανε και το «ντεμπούτο» της με την iX3.
Το αυτοκίνητο έχει ήδη εντοπιστεί σε φάση δοκιμών, με τους συνεργάτες του Car and Driver να το απαθανατίζουν, και με βάση εκείνες τις φωτογραφίες είχαν βγει και ορισμένα ψηφιακά render που παρουσιάζουν το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μοντέλο όταν μπει στην παραγωγή.
Τα τεστ συνεχίζονται στις αυστριακές Άλπεις, με το καμουφλάζ να καλύπτει όσο μπορεί τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όμως όλο και περισσότερες πληροφορίες γίνονται γνωστές για το ηλεκτρικό SUV.
Η πρώτη αλλαγή που γίνεται σαφής και θα αφορά συλλήβδην τα νέα μοντέλα της BMW είναι στον σχεδιασμό. Η iX1 θέλει να ξεχωρίσει στην κατηγορία της, επιλέγοντας να πάρει στοιχεία της iX3, με μικρότερα «νεφρά» μπροστά, φωτιστικά σώματα που έχουν ρετρό υφή αντλώντας έμπνευση από την Σειρά 3 Ε30, καθώς και πιο φουσκωμένα «φτερά» πάνω από τους τροχούς. Η αεροδυναμική είναι προτεραιότητα, τόσο για λόγους απόδοσης όσο και αισθητικής, κι αυτό φαίνεται και στο πίσω μέρος, όπου στην οροφή θα βρει κανείς ένα μικρό spoiler, με τις χειρολαβές στις πόρτες να «κρύβονται» για την όσο το δυνατόν λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η νέα iX1 θα επωφεληθεί από όλες τις καινοτομίες που κομίζει η Neue Klasse. Αυτό σημαίνει -μεταξύ άλλων- ότι θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V, επιτρέποντας τη φόρτιση σε εξαιρετικά υψηλές ταχύτητες, με ισχύ 400 kW, με την μπαταρία να αγγίζει σε χωρητικότητα αυτή της iX3 (108,7 kWh), με την αυτονομία να ξεπερνά τα 500 km. Αυτό θα ισχύσει τόσο για την έκδοση με τον έναν κινήτηρα, όσο και για αυτή με τους δύο ηλεκτροκινητήρες.
Το σύστημα eDrive 6ης γενιάς επιτρέπει τη χρήση ενός ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα, ισχύος 400 PS, ενώ με τα δύο μοτέρ εξασφαλίζεται η τετρακίνηση και ελαφρώς βελτιωμένες επιδόσεις.
Στο εσωτερικό, η BMW αναμένεται να προικίσει το μοντέλο της με το Panoramic iDrive με κεντρική οθόνη αφής 17,9 ιντσών, όπως στην iX3.
Η παρουσίαση της νέας BMW iX1 αναμένεται όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2026, ίσως και στις αρχές του 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW: Η Neue Klasse «μεταμορφώνει» και τη Σειρά 1 - Πώς θα μοιάζει το δημοφιλές hatchback (photos)
Οι πρώτες εικόνες από τη νέα BMW iX5 που «καίει» υδρογόνο - Πότε μπαίνει στις εκθέσεις (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_472761_type13129.jpg)




