BMW X6: Tο πρώτο Sports Activity Coupe


Σαν δημιουργός του Sports Activity Vehicle, η BMW παρουσιάζει τώρα το πρώτο στον κόσμο Sports Activity Coupe.
  • 16/1/2008
Σαν δημιουργός του Sports Activity Vehicle, η BMW παρουσιάζει τώρα το πρώτο στον κόσμο Sports Activity Coupe. Η BMW X6 προσφέρει μία νέα, πρωτοποριακή ερμηνεία των χαρακτηριστικών και σχεδιαστικών αρετών μιας μεγάλης BMW Coupe. Και ταυτόχρονα είναι η πιο σπορ και δυναμική εκδοχή ενός Μοντέλου BMW X. Και μόνο μέσω της σχεδίασής της, η BMW X6 ‘οπτικοποιεί’ την ανώτερη δυναμική συμπεριφορά και υπεροχή της. Ατομική και πολυτελής εμφάνιση: Σπορ, εντυπωσιακό εμπρός τμήμα με μεγάλους αεραγωγούς, επιμηκυμένο προφίλ, χαμηλό παρμπρίζ, σαφής έμφαση στους τροχούς σαν μία έκφραση δυναμικής παρουσίας, κλασικές αναλογίες coupe, μεγάλες κυρτές-κοίλες επιφάνειες, σαρωτική γραμμή οροφής που καταλήγει σε ένα δυναμικό πίσω τμήμα. Η BMW X6 κυκλοφορεί στάνταρ με την ευφυή τεχνολογία τετρακίνησης xDrive AWD της BMW, και είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων - Dynamic Performance Control για μοναδική ευελιξία, κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Η μεταβλητή κατανομή κινητήριας ισχύος διασφαλίζεται, επομένως, όχι μόνο μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα ? μέσω xDrive ? αλλά και χάρη στο Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων (DPC), μεταξύ των δύο πίσω τροχών, αριστερά και δεξιά. Έτσι επιτυγχάνεται μία έξοχη λειτουργία σταθεροποίησης ακόμα και σε ξαφνικές αλλαγές φορτίου ή χωρίς γκάζι. Νέα κορυφαία κινητήρια μονάδα: V8 βενζινοκινητήρας με τεχνολογία Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό βενζίνης (High Precision Injection), ο πρώτος στον κόσμο οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας με υπερσυμπιεστή και καταλυτικούς μετατροπείς τοποθετημένους στο εσωτερικό του V των κυλίνδρων. Αυτή η πρωτοποριακή διάταξη διασφαλίζει εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις και εξυπηρετεί για τη μείωση των απωλειών πίεσης στην εισαγωγή και την εξαγωγή. Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500?6.400 rpm, μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750?4.500 rpm. Ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία του, που υπερκαλύπτει τα πρότυπα εκπομπών ρύπων ULEV II και EU5, BMW EfficientDynamics σε συνδυασμό με μέγιστη ισχύ και επιδόσεις. Μοναδική γκάμα κινητήριων μονάδων: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo (300 kW/407 hp), straight-six με Twin Turbo (225 kW/306 hp), straight-six diesel με Variable Twin Turbo (210 kW/286 hp), straight-six diesel με turbocharger (173 kW/235 hp). Εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με βελτιστοποιημένες αλλαγές σχέσεων στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, ταχεία διαδικασία αλλαγής, άνετες αλλαγές, βελτιστοποιημένη κατανάλωση με το στάτη (συμπλέκτη) του μετατροπέα ροπής να φροντίζει για το σχεδόν εκμηδενισμό της ολίσθησης (πατινάρισμα), ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων και μοχλοί αλλαγής στο τιμόνι, προσφέρονται στάνταρ. Η BMW X6 διαθέτει μία δομή αμαξώματος που μελετήθηκε και σχεδιάστηκε με γνώμονα τη μέγιστη ασφάλεια των επιβατών. Σε συνδυασμό με τα συστήματα παθητικής ασφάλειας, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για έξοχα αποτελέσματα σε όλα τα σχετικά crash-tests σε όλο τον κόσμο. Η ασφάλεια των επιβατών διασφαλίζεται, μεταξύ άλλων, με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα, εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους καθώς και αερόσακους προστασίας κεφαλής στο πλάι, εμπρός προσκέφαλα που ενεργοποιούνται στις συγκρούσεις. Διπλοί προβολείς Bi-xenon με λειτουργία φώτων ημέρας, φώτα ομίχλης, φώτα φρένων δύο σταδίων, και ελαστικά runflat, όλα προσφέρονται στάνταρ. Πρωτοποριακή φιλοσοφία αμαξώματος και εσωτερικού: Τετράθυρο coupe με μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει ψηλά στην οροφή, υψηλής ποιότητας προηγμένο εσωτερικό με σπορ και πολυτελές περιβάλλον, τέσσερα καθίσματα, μεγάλος, μεταβλητός χώρος αποσκευών (570?1.450 litres). Η σχεδίαση εσωτερικού υπογραμμίζει τον εξαιρετικά σπορ χαρακτήρα της BMW X6. Δερμάτινο σπορ τιμόνι με μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων προσφέρεται στάνταρ, κεντρική κονσόλα με μαξιλάρια γονάτων (επιγονατίδες) για τον οδηγό και το συνοδηγό, εμπρός καθίσματα με πολυδιάστατη ρύθμιση, εν μέρει ηλεκτρική, δύο πίσω καθίσματα με ατομική πλευρική στήριξη, τυπικά για coupe και ενσωματωμένα προσκέφαλα. Ανάρτηση και συστήματα υποστήριξης οδηγού (προαιρετικά) αποκλειστικά για BMW: Adaptive Drive (ενεργητικές αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ), Active Steering, Head-Up Display, Adaptive Headlights (Προσαρμοζόμενοι Προβολείς), Bending Lights (Φώτα Στροφών), High-Beam Assistant, cruise control με λειτουργία πέδησης. Πλούσια γκάμα λειτουργιών άνεσης και πρωτοποριακές επιλογές ενημέρωσης/ψυχαγωγίας: BMW iDrive με εξατομικευμένα "αγαπημένα" μπουτόν, CD-player συμβατό με MP3, είσοδος AUX στάνταρ, θύρα USB, ηχοσύστημα πολλαπλών καναλιών, σύστημα DVD πίσω, αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, ενεργός εξαερισμός καθισμάτων, κάμερα για οπισθοπορεία, συστήματα πλοήγησης, BMW Assist, BMW Online, BMW TeleServices προαιρετικό.
  • Κινητήρες: BMW X6 xDrive50i: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection) Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500?6.400 rpm, μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750?4.500 rpm, Επιτάχυνση [0?100 km/h] σε 5.4 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 12.5 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 299 g/km. BMW X6 xDrive35i: Straight-six βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection) Κυβισμός 2.979 cc, μέγιστη ισχύς 225 kW/306 hp από 5.800?6.250 rpm, μέγιστη ροπή 400 Nm από 1.300?5.000 rpm, Επιτάχυνση [0?100 km/h] σε 6.7 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 240 km/h (149 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 10.9 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 262 g/km. BMW X6 xDrive35d: Straight-six diesel με Variable Twin Turbo και ψεκασμό καυσίμου common rail τρίτης γενιάς Κυβισμός 2.993 cc, μέγιστη ισχύς 210 kW/286 hp στις 4.400 rpm, μέγιστη ροπή 580 Nm στις 1.750?2.250 rpm, Επιτάχυνση [0?100 km/h] στις 6.9 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 236 km/h (146 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 8.3 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 220 g/km.