Dacia Bigster: Στην Ελλάδα η νέα mild hybrid έκδοση διπλού καυσίμου G-140 (τιμές)


Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140, με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης και υγραερίου) είναι άμεσα διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά. Δείτε τις τιμές όλων των εκδόσεων.

  • ΦΩΤ.: DACIA
  • 8/10/2025

Πριν από λίγες ημέρες, το Car and Driver ταξίδεψε στο Παρίσι και στο πλαίσιο των Dacia Days είδε από κοντά τη νέα Hybrid-G Technology για τα Duster και Bigster. Πλέον, το Bigster με το νέο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο διπλού καυσίμου (βενζίκη και υγραέριο) mild hybrid G-140 είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, σε τέσσερις εξοπλιστικές παραλλαγές, για τις οποίες έγιναν γνωστές οι τιμές τους.

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 εγκαινιάζει μια νέα πρόταση στην αγορά, συνδυάζοντας τον στιβαρό χαρακτήρα ενός SUV με τον αποδοτικότερο κινητήρα διπλού καυσίμου της Dacia. Προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αναμένουν οι οδηγοί της κατηγορίας C-SUV - άνεση, πρακτικότητα και ευελιξία - με πλούσιο εξοπλισμό, ανάλογα με την έκδοση.

Με το Bigster, η Dacia παρουσιάζει έναν κινητήρα που συνδυάζει διπλό καύσιμο (βενζίνη & υγραέριο) με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V. Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 L κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, προσφέροντας αυξημένη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και βελτιωμένη οδηγική απόδοση - είτε το αυτοκίνητο κινείται με βενζίνη, είτε με υγραέριο.

Ο κινητήρας mild hybrid-G 140 λειτουργεί με δύο ανεξάρτητες δεξαμενές καυσίμου (50 L βενζίνη και 50 L LPG), προσφέροντας συνολική αυτονομία έως και 1.450 km. Το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητά του, ενώ ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει την άμεση και ομαλή εναλλαγή καυσίμου.

Κατά τη λειτουργία με υγραέριο, το Bigster mild hybrid-G 140 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, χωρίς υβριδική υποβοήθηση.

Η Dacia είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου σε ολόκληρη τη γκάμα της, με εξαίρεση τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Από το 2010, έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα διπλού καυσίμου παγκοσμίως, κατέχοντας την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο άνω του 67% στο τέλος του πρώτου τριμήνου 2025.

Σχεδόν 4 στους 10 πελάτες Dacia επιλέγουν σήμερα κινητήρα διπλού καυσίμου, μια τεχνολογία αποδεδειγμένα αξιόπιστη, οικονομική στη χρήση και απλή στη λειτουργία, που ανταποκρίνεται πλήρως στις πραγματικές ανάγκες των οδηγών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα υγραεριοκίνησης, σε όλα τα μοντέλα του Renault Group, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής των μοντέλων και καλύπτεται από την ίδια 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, που καλύπτει και όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τους.

Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων Dacia σε όλη την Ελλάδα, με τις ακόλουθες τιμές:

ΕΚΔΟΣΗΤΙΜΗ
Bigster essential mild hybrid-G 14024.800 €
Bigster expression mild hybrid-G 14026.100 €
Bigster journey mild hybrid-G 14029.400 €
Bigster extreme mild hybrid-G 14029.900 €

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Dacia Sandero, Jogger και Logan: Ανανέωση για τους πρωταθλητές πωλήσεων της φίρμας

Αποκλειστικό: Patrice Levy-Bencheton - Αντιπρόεδρος Dacia: «Το marketing έχει κάνει τις εταιρίες να ξεχάσουν τους πελάτες τους»

Έρευνα: Ποια ουσία στα καυσαέρια συνδέεται με θανατηφόρα νευρολογική πάθηση