Tο FIAT Grande Panda είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά σε υβριδική και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν άμεσα.
Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες ημέρες το Car and Driver ταξίδεψε στο Τορίνο, οδηγήσε τη νέα προσθήκη στη γκάμα της FIAT και μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό test drive πατώντας ΕΔΩ.
Αντλώντας έμπνευση από το εμβληματικό FIAT Panda πρώτης γενιάς, το Grande Panda προσεγγίζει με καθαρά SUV διάθεση το B-Segment, έχοντας μήκος 3,99 m, ύψος 1,57 m και απόσταση από το έδαφος έως 183 mm. Το νέο μοντέλο φέρνει την πολυχρηστικότητα των B-SUV στις τιμές του B-Segment, ενώ παράλληλα κερδίζει θετικά σχόλια με την αισθητική του που δε μοιάζει με τίποτα άλλο που κινείται στους δρόμους.
Η έκδοση Hybrid κινείται από υβριδικό σύστημα με τούρμπο κινητήρα βενζίνης 100 PS, ηλεκτρικό κινητήρα 48V ισχύος 21 kW και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 110 PS και βασικό του χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης που μεγιστοποιεί την οικονομία καυσίμου.
Η εισαγωγική τιμή είναι €20.800 και η γκάμα των Hybrid περιλαμβάνει τα επίπεδα εξοπλισμού Pop, Icon και la Prima. Ήδη από το πρώτο υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10”, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, θύρα USB, connected services, κλιματισμός, αυτόματα φώτα, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση σε ύψος, τιμόνι με ρύθμιση σε ύψος και απόσταση, καθώς και δύο βάσεις Isofix στα πίσω καθίσματα.
Το Icon με €1.000 επιπλέον προσθέτει οθόνη αφής 10,25” για το χειρισμό του infotainment με ασύρματο mirroring για το smartphone, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, εμπρός και πίσω φώτα full LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες.
Το κορυφαίο la Prima των €23.800 διαθέτει και ζάντες αλουμινίου 17” Diamond Cut, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, αυτόματους καθαριστήρες και ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Επιπλέον οι καθρέφτες είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι, ενώ περιλαμβάνονται επιπλέον κλειστός αποθηκευτικός χώρος στο επάνω μέρος του ταμπλό, μπάρες οροφής και ειδική επένδυση από υλικό με ίνες bamboo στο ταμπλό.
Το έτερο σύστημα κίνησης του Grande Panda είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με 113 PS και μπαταρία 44 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 320 km στο μικτό κύκλο WLTP. Είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού RED και la Prima, με τιμή €25.800 και €28.100 αντίστοιχα, χωρίς κάποια επιδότηση. Είναι πολύ ανταγωνιστικά τοποθετημένο για τα δεδομένα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το πολύ χαμηλό κόστος χρήσης με το οποίο ισοδυναμεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Το ηλεκτρικό Grande Panda διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό ένα ιδιαίτερα πρακτικό σπιράλ καλώδιο φόρτισης που μαζεύεται μόνο του σε ειδική θήκη στη μάσκα του αυτοκινήτου. Υποστηρίζει ισχύ φόρτισης έως 7 kW ενώ υπάρχει και η κλασική θύρα στο πίσω αριστερό φτερό για την φόρτιση σε τερματικό DC έως 100 kW. Σε αυτή την περίπτωση, η φόρτιση 20-80% διαρκεί μόλις 27 λεπτά της ώρας.
Συνοδευόμενο από 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και από 8ετή για την μπαταρία υψηλής τάσης της ηλεκτρικής έκδοσης, το Grande Panda δεν είναι ένα ακόμα αυτοκίνητο πόλης. Είναι ένα μοντέλο που αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από το παρελθόν και τοποθετεί με μαεστρία τα B-SUV χαρακτηριστικά στις τιμές του B-Segment, αλλάζοντας τις ισορροπίες στην αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποστολή στο Τορίνο: Είδαμε από κοντά το νέο Fiat Grande Panda 4x4 (photos)
Fiat Giga Panda: Πλησιάζει ο αντίπαλος του Dacia Duster - Πότε θα παρουσιαστεί
Χαμόγελα στη Fiat για τις πρώτες παραγγελίες του νέου Grande Panda