CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 FORD

Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Ford EcoSport 14/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: FORD

Οι αλλαγές στο EcoSport αφορούν τόσο στο αισθητικό μέρος όσο και αναφορικά με την ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό του. Αυτά, βεβαίως, είναι αναμενόμενα στην περίπτωση επανασχεδίασης, εντούτοις υπάρχει και κάτι επιπλέον. Το EcoSport θα είναι το πρώτο μοντέλο της Ford στο οποίο θα τοποθετηθεί ο καινούργιος (τετρακύλινδρος) πετρελαιοκινητήρας 1.5 «EcoBlue» μέγιστης απόδοσης 125 PS και μέγιστης ροπής 300 Nm. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι 4,5 l/100 km και η μέση τυποποιημένη τιμή εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα είναι 119 g/km. Στην «Μπλε Οβάλ» δίνουν ιδιαίτερη σημασία σε αυτόν, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της για την εν γένει μείωση της κατανάλωσης και του λεγόμενου «ενεργειακού αποτυπώματος».

Ο 1.5 «EcoBlue»

διαθέτει turbo μικρής διαμέτρου και χαμηλής αδράνειας, εισαγωγή διαμορφωμένη κατάλληλα για την καλύτερη εισροή αέρα προς τον κινητήρα, υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού με αναθεωρημένο λειτουργικό για την όσο το δυνατόν αμεσότερη και ακριβέστερη διενέργεια των μικροψεκασμών ανά κύκλο λειτουργίας και κύκλωμα ανακύκλωσης καυσαερίων χαμηλής πίεσης. Όπως ανακοινώθηκε, αυτός ο πετρελαιοκινητήρας θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, τα γρανάζια του οποίου έχουν επεξεργαστεί κατάλληλα για μείωση των τριβών, και θα τοποθετείται τόσο στην δικίνητη όσο και την τετρακίνητη εκδοχή του EcoSport. Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους κινητήρες, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες, τον 1.0 «EcoBoost» των 125 PS και τον 1.5 Ti-VCT των 112 PS καθώς και με τον έτερο πετρελαιοκινητήρα 1.5 TDCi (τεχνολογίας «Econetic») των 95 PS. Τέλος, το EcoSport θα είναι διαθέσιμο και με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «PowerShift», στην έκδοση με τον 1.5 Ti-VCT βενζινοκινητήρα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ