Αβέβαιο το μέλλον της έκθεσης της Φρανκφούρτης


ΥΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 16/9/2019

Η φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης είχε μεν ενδιαφέρον, καθώς παρουσιάστηκαν αρκετά σημαντικά μοντέλα παραγωγής και πρωτότυπα, με την ηλεκτροκίνηση να έχει φυσικά την τιμητική της, όμως από την άλλη οι απουσίες ήταν πολλές -σχεδόν όσες και οι παρουσίες.

Για να μην πούμε περισσότερες, μιας και το παρόν δεν έδωσαν οι Alpine, Aston Martin, Citroen, Dacia, DS, Ferrari, Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Chrysler, Jeep, Chevrolet και Cadillac, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls Royce, Subaru, Suzuki, Toyota και Volvo. Ταυτόχρονα κάποιες από τις εταιρείες που ήταν στη γερμανική μεγαλούπολη είχαν περιορίσει σημαντικά το μέγεθος του περιπτέρου τους, όπως π.χ. η BMW.

Σύμφωνα με τη γερμανική εφημερίδα Handelsblatt αλλά και το Automotive News οι κατασκευαστές θα ήθελαν η έκθεση να μετεξελιχθεί σε μια έκθεση κινητικότητας και όχι απλά παρουσίασης νέων μοντέλων. Και αυτό γιατί όπως λέει ο οικονομικός διευθυντής της BMW το ενδιαφέρον έχει μετατοπιστεί πιο πολύ στις τεχνολογίες που διαθέτουν τα αυτοκίνητα, κάτι που στο μέλλον αναμένεται να ενισχυθεί και άλλο.

Ταυτόχρονα μια άλλη πρόταση που εξετάζεται αναφορικά με το μέλλον της έκθεσης είναι να μην γίνεται αποκλειστικά στη Φρανκφούρτη αλλά και σε άλλες γερμανικές πόλεις που διαθέτουν την κατάλληλη υποδομή.