Αγάπη μου διέλυσα τη Ferrari - Τέσσερις ιστορίες αυτοκινητικής φρίκης


ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΚΑΡΔΙΩΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ FERRARI ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΑ -ΠΟΛΛΑ- ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.

  • 27/6/2020

Οι περισσότεροι από εμάς θα επιθυμούσαν έστω και μία φορά στη ζωή τους να βρεθούν πίσω από τιμόνι μια εξωτικής κατασκευής, ελάχιστοι όμως διαθέτουν τις ικανότητες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσχρηστου, δύστροπου και χωρίς καμία αμφιβολία ακριβοθώρητου αυτοκινήτου.

Οι τέσσερις ιστορίες που ακολουθούν έρχονται να επιβεβαιώσουν τα παραπάνω, έχοντας καταγραφεί στην πρόσφατη ιστορία της Ferrari ως τα πλέον… δαπανηρά αν όχι αποκαρδιωτικά ατυχήματα.

1. Στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας βρίσκεται η περίπτωση του Αμερικανού επιχειρηματία Christopher Cox ο οποίος το 2005 απέκτησε μία από τις συνολικά 36 Ferrari 250 GTO που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Το καλοκαίρι του 2012, με αφορμή τα 50α γενέθλια από τη δημιουργία της Ferrari 250 GTO,  ο Αμερικανός επιχειρηματίας αποφασίσει να συμμετάσχει σε έναν αγώνα ιστορικών οχημάτων στη Γαλλία.

Βέβαια, η εξέλιξη δεν ήταν αυτή που θα περίμενε καθώς ο Αμερικανός είμαι μια οδυνηρή έξοδο στην πίστα του Reims-Gueux, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί η σύζυγός του και η σπάνια Ferrari να υποστεί σημαντικές ζημιές.

Χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια εργασιών ώστε η Ferrari 250 GTO να επανέλθει στην αρχική της κατάσταση χωρίς φυσικά να γίνει γνωστό το κόστος των επισκευών που πραγματοποιήθηκαν.

Τώρα αν αναρωτιέστε για την αξία του αυτοκινήτου, υπολογίζεται σε περισσότερα από 30 εκατομμύρια δολάρια αποτελώντας μια από τις πολυτιμότερες Ferrari που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.

2. Η δεύτερη περίπτωση καταστροφής μιας σπάνιας και ως εκ τούτου πολύτιμης Ferrari είναι διαφορετική, καθώς ο ιδιοκτήτης φαίνεται πως βρέθηκε στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή.

Αναλυτικότερα, ο οδηγός μιας Ferrari 250 GT California Spyder του 1962 θεώρησε καλή ιδέα να σταθμεύσει κοντά σε μια παραλία χωρίς ωστόσο να έχει λάβει γνώση για το πέρασμα ενός τυφώνα.

Τη συνέχεια μπορείτε να την φανταστείτε κι αν όχι αρκεί να ρίξετε μια γρήγορη ματιά στη σπάνια Ferrari μετά το καταστροφικό πέρασμα του τυφώνα για να αντιληφθείτε την έκταση των ζημιών που υπέστη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μια αντίστοιχη California 250 GT Spyder άλλαξε χέρια τον Μάρτιο του 2016 για 17 εκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ για το συγκεκριμένο μοντέλο της Ferrari.

3. Πρωταγωνιστής της τρίτης ιστορίας καταστροφής είναι ο Stefan Eriksson, ένα golden boy της βιομηχανίας των video παιχνιδιών ο οποίος οδήγησε στην κατάρρευση την βρετανική Gizmondo, έχοντας νωρίτερα ηγηθεί εγκληματικών οργανώσεων.

Ο Stefan Eriksson βρέθηκε το 2006 στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια όπου για μία ακόμα φορά έγινε ο πρωταγωνιστής του αστυνομικού ρεπορτάζ.

Ταξιδεύοντας υπό την επήρεια ουσιών και με την ταχύτητα των 306 χλμ./ώρα θα χάσει τον έλεγχο μιας Ferrari Enzo η οποία και καταστράφηκε ολοσχερώς.

Ο Stefan Eriksson συνελήφθη ενώ οι αστυνομικές αρχές κατάσχεσαν την κατεστραμμένη Ferrari Enzo, μια Mercedes-Benz SLR McLaren και μια δεύτερη Ferrari καθώς και τα τρία αυτοκίνητα είχαν εισαχθεί παρατύπως στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

4. Η τέταρτη και τελευταία ιστορία καταστροφής έρχεται από την Ιαπωνία όπου μια… αθώα συνάντηση ανάμεσα σε ιδιοκτήτες υπεραυτοκινήτων μετατράπηκε σε τραγωδία.

Όλα ξεκίνησαν όταν το κομβόι των 20 supercars έπεσε σε καταιγίδα, η οποία είχε ως αποτέλεσμα ο πλοηγός της αυτοκινητοπομπής να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του, μιας Ferrari F430.

Έστω και άθελά του, ο 60χρονος Ιάπωνας σκόρπισε πίσω του την καταστροφή με τις συνολικές ζημιές που προκλήθηκαν από την καραμπόλα των αυτοκινήτων να υπολογίζεται σε περίπου 4 εκατομμύρια δολάρια.

Οι αστυνομικές αρχές περιέγραψαν τον συμβάν ως ένα ατύχημα που συνέβη κατά τη διάρκεια μιας συγκέντρωσης ναρκισσιστών, χωρίς να μπορεί κανείς να θεωρήσει την… προσέγγισή τους υπερβολική.