Ακόμα και η Aston Martin ελπίζει μόνο στα SUV


Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 5.000 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΤΗΣΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ DBX, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΣΑΝΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 103 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΩΝ. 

  • KEIMENO: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/12/2019

Όλες οι εταιρίες, ακόμα και οι πιο παραδοσιακές αξίες στα σπορ αυτοκίνητα, ορκίζονται πίστη πλέον στα SUV για την άνοδο των πωλήσεων και την οικονομική τους σωτηρία.

Μετά από 106 χρόνια ζωής, η Aston Martin βγάζει στην παραγωγή ένα τέτοιο όχημα, την DBX, έχοντας πολύ μεγάλες προσδοκίες για την εμπορική της σταδιοδρομία και την επιστροφή της στην κερδοφορία.

Σε συνέντευξη που έδωσε ο CEO της εταιρίας Αndy Palmer, η επιτυχία της DBX που θα αρχίσει να παραδίδεται μέσα στο 2020 θα ξελασπώσει οικονομικά την εταιρία, και παράλληλα θα προσφέρει τα απαραίτητα χρήματα για να γίνει η εξέλιξη του κεντρομήχανου μοντέλου και της ηλεκτρικής Lagonda EV που θα έρθουν μέσα στα επόμενα χρόνια.

Ο Palmer εκτιμά ότι θα φθάσουν εύκολα στις 4.000 μονάδες σε ένα πλήρες έτος με δυνατότητα να αγγίξουν ή και να ξεπεράσουν τις 5.000 μονάδες. 

Το 2020 οι συνολικές πωλήσεις της εταιρίας θα είναι κοντά στις 6.500 μονάδες, με τις περισσότερες από αυτές να είναι της DBX, παρά το γεγονός ότι θα ξεκινήσει στα μέσα της χρονιάς. 

Εκτός των άλλων η DBX θα φέρει νέους πελάτες στην εταιρία με τους περισσότερους από αυτούς να προέρχονται από την Κίνα και τις ΗΠΑ. Ο Palmer παραδέχεται ότι η DBX εξελίχθηκε έχοντας κατά νου τους Κινέζους και Αμερικανούς καταναλωτές, αφού αυτές οι δύο αγορές θα είναι οι μεγαλύτερες για το αυτοκίνητο.

Ο Palmer πιστεύει επίσης ότι η DBX θα κλέψει πελάτες από τα Range Rover και τις Porsche Cayenne, κρατώντας πιστούς τους πελάτες της Aston Martin όταν θέλουν και ένα SUV στο γκαράζ τους. Όπως υποστηρίζει, πάνω από το 70% των σημερινών πελατών της εταιρίας έχουν μαζί και ένα SUV και όλοι αυτοί είναι εν δυνάμει πελάτες της για την DBX.