«Άκυρο» για τη νέα γενιά της BMW X4 – To μοντέλο που θα την αντικαταστήσει


Η BMW X4 αναμένεται να αντικατασταθεί πριν καν κυκλοφορήσει η νέα της γενιά, με το iX4 να είναι καθ' οδόν, και τους Γερμανούς να στρέφονται ακόμα περισσότερο στον ηλεκτρισμό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/9/2022

Η BMW υποκύπτει ακόμα περαιτέρω στο... κίνημα του εξηλεκτρισμού, καθώς η νέα γενιά X4 λέγεται ότι θα αντικατασταθεί, πριν ακόμα κυκλοφορήσει. Το iX4 είναι ο υποψήφιος αντικαταστάτης, σύμφωνα με τον χρήστη ynguldyn του BMWBLOG, ο οποίος είναι γνωστός για τις επιτυχημένες προβλέψεις του σχετικά με τα επερχόμενα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.

Φαίνεται λοιπόν ότι δε θα υπάρξει νέα γενιά BMW X4, τουλάχιστον όχι με ΜΕΚ. Παρόλο που το Sports Activity Coupe (SAC) έχει λάβει ήδη κωδική ονομασία, G46, τα φαινόμενα υποδεικνύουν ότι δε θα χρησιμοποιηθεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η BMW iX4 είναι έτοιμη να περάσει στην παραγωγή από το Νοέμβριο του 2026, ενώ θα βασίζεται στην Neue Klasse πλατφόρμα της εταιρείας, και θα φέρει Gen6 μπαταρίες, που θα βελτιώσουν κατά πολύ την αυτονομία του οχήματος, αλλά και τον χρόνο φόρτισης κατά 30%, σε σχέση με την προηγούμενη τεχνολογία.

Η BMW υποστηρίζει ότι οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα βοηθήσουν στη μείωση του βάρους του οχήματος κατά 20%, ενώ το κόστος παραγωγής αναμένεται να υποδιπλασιαστεί. Επιπλέον, οι εκπομπές CO2 που σχετίζονται με την παραγωγή του μοντέλου θα μειωθούν κατά 60%, ενώ η νέα αυτή γενιά μπαταριών θα διατηρεί έως και το 80% των επιδόσεων για μία δεκαετία.

Τίποτα δεν είναι επιβεβαιωμένο, και οι λεπτομέρειες αποτελούν τόσο φήμες όσο και πληροφορίες εκ των έσω, όμως έκπληξη θα προκαλέσει η απόσυρση της X4, με βάση τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών και του κοινού.

Η G02 X4 είναι μέρος του καταλόγου των Γερμανών από το 2018, και αναμένεται να παραμείνει εκεί για τουλάχιστον τα επόμενα δύο χρόνια, με την BMW να βρίσκεται στο στάδιο μετάβασης στον ηλεκτρισμό, που θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το 2025, εν όψει της επιβολής των νέων κανονισμών που σχετίζονται με τις εκπομπές CO2 των οχημάτων στην ΕΕ, Euro 7