Σε μία ακόμα αναθεώρηση των πλάνων της για τα επόμενα χρόνια προχωρά η Alfa Romeo, καθώς όπως όλα δείχνουν θα εστιάσει στην πρακτική των λίγων μοντέλων και της αύξησης της κερδοφορίας.
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO του γκρουπ FCA, Michael Manley, τα σχέδια για την επέκταση της γκάμας της Alfa Romeo θα μειωθούν σημαντικά, κάτι που θα φέρει και μείωση στα λειτουργικά κόστη. "Πρέπει να σιγουρέψουμε τα κέρδη της εταιρίας και γι' αυτό θα αναθεωρήσουμε τα σχέδιά μας σε ό,τι έχει να κάνει με τις κατηγορίες οχημάτων που θα είναι παρούσα η Alfa Romeo".
Στην πράξη, και όπως φαίνεται από το σχεδιάγραμμα, το νέο πλάνο προβλέπει την ύπαρξη της Giulia και της Stelvio οι οποίες θα παρουσιαστούν σε λίγες ημέρες ανανεωμένες με ένα midlife facelift. Η Giulietta μάλλον δεν θα έχει διάδοχο, ενώ στις καλένδες για καλύτερες ημέρες παραπέμπονται μοντέλα όπως η C8 ή η νέα GTV.
Aντίθετα η εταιρία φαίνεται να επενδύει στα SUV, όπου μετά την Tonale σειρά έχει στα σκαριά ένα ακόμα μικρότερο μοντέλο στο B-Segment. Στόχος πάντως του γκρουπ FCA είναι να διατηρήσουν με κάθε τρόπο την premium διάσταση της εταιρίας,, χωρίς να χάσει και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
Σύμφωνα με τον Manley, αυτή η νέα στρατηγική θα οδηγήσει την Alfa Romeo και πάλι στην κερδοφορία. Ο ίδιος δεν αρνήθηκε πάντως ότι παρά το αυστηρό πλάνο δεν υπάρχουν και δυνατότητες να υπάρξει κάποια έκπληξη στο μέλλον, με ένα μοντέλο που δεν προβλέπεται.
Όλα αυτά βέβαια υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρία θα ανέβει σημαντικά σε πωλήσεις και σίγουρα υπό το φως των νέων δεδομένων της συγχώνευσης με την PSA, από την οποία πολλά μπορεί να αλλάξουν.