Η Peugeot τράβηξε το κάλυμμα του ανανεωμένου 308 στα τέλη του περασμένου Αυγούστου, πραγματοποιώντας ένα ολικό facelift στον σχεδιασμό του μοντέλου και προσφέροντάς του μια ευρεία γκάμα κινητήρων, η οποία περιλαμβάνει μια επιλογή για κάθε ανάγκη. Τώρα, το νέο Peugeot 308 ξεκινά την εμπορική του πορεία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με πρώτη «στάση» εκείνη της Ιταλίας.
Όπως είχε ήδη ανακοινώσει η Peugeot κατά την παρουσίαση, τα νέα 308 και 308 SW έρχονται με τέσσερα διαφορετικά κινητήρια σύνολα: ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό, υβριδικό και ντίζελ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία εκδοχή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας. Υπάρχουν πέντε επίπεδα εξοπλισμού, Style, Business, Allure, GT και GT Exclusive, εκ των οποίων μόνο τα Allure και GT συνδυάζονται με όλους τους διαθέσιμους κινητήρες.
Ξεκινώντας από την πετρελαιοκίνητη έκδοση του νέου Peugeot 308, εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο ντίζελ κινητήρα 1.5 L BlueHDi των 130 PS, ο οποίος συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυχήτων EAT8, αποτελώντας την κορυφαία επιλογή για μεγάλα ταξίδια.
Για όσους κάνουν τα πρώτα βήματα στον εξηλεκτρισμό, το νέο Peugeot 308 προσφέρεται με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 145 PS σε συνδυασμό με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Στις αστικές περιοχές, τα Peugeot 308 και 308 SW Hybrid 145 μπορούν να οδηγηθούν έως και το 50% του χρόνου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία μηδενικών εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,7 έως 5 L/100 km ανάλογα με το μοντέλο.
Το «κενό» ανάμεσα στο υβριδικό και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο γεφυρώνει η PHEV εκδοχή. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Peugeot 308 Plug-in Hybrid 195 PS συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 125 PS με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 L 150 PS, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 195 PS. Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων e-DCS7 εγγυάται γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων.
Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης δεύτερης γενιάς περιλαμβάνει μπαταρία 17,2 kWh που παρέχει επιπλέον 20 km αυτονομίας, προσφέροντας 100% ηλεκτρική αυτονομία έως 85 km (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Μπορεί να επαναφορτιστεί σε μόλις 2 ώρες και 5 λεπτά (φορτιστής 7,4 kW) ή σε 7 ώρες και 25 λεπτά χρησιμοποιώντας μια απλή οικιακή πρίζα (10 A, 2,3 kW).
Όσο για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 PS και 270 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει δυναμική επιτάχυνση. Συνδυάζεται με μπαταρία 58,4 kWh (55,4 kWh καθαρή) που λειτουργεί στα 400 V και προσφέρει έως 450 km αυτονομίας, με την φόρτιση από 20% σε 80% να ολοκληρώνεται σε 32 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Αναλυτικά οι τιμές του Peugeot 308 sedan στην Ιταλία:
Κινητήρας / Έκδοση | Style | Business | Allure | GT | GT Exclusive |
1.2 mild hybrid 145 HP | 33.140 ευρώ | 34.040 ευρώ | 35.540 ευρώ | 38.240 ευρώ | 39.940 ευρώ |
1.5 BlueHDi 130 HP | 33.620 ευρώ | - | 36.020 ευρώ | 38.720 ευρώ | - |
PHEV 195 HP | 41.245 ευρώ | - | 42.445 ευρώ | 45.345 ευρώ | - |
Electric 156 HP | - | - | 39.980 ευρώ | 42.680 ευρώ | - |
Αναλυτικά οι τιμές του Peugeot 308 station wagon στην Ιταλία:
Κινητήρας / Έκδοση | Style | Business | Allure | GT | GT Exclusive |
1.2 mild hybrid 145 HP | 34.140 ευρώ | 35.040 ευρώ | 36.540 ευρώ | 39.240 ευρώ | 40.940 ευρώ |
1.5 BlueHDi 130 HP | 34.620 ευρώ | - | 37.020 ευρώ | 39.720 ευρώ | - |
PHEV 195 HP | 42.245 ευρώ | - | 43.445 ευρώ | 46.345 ευρώ | - |
Electric 156 HP | - | - | 40.980 ευρώ | 43.680 ευρώ | - |
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνουν οποιαδήποτε έκπτωση του ιταλικού εισαγωγέα ή επιδότηση για αγορά εξηλεκτρισμένου ή αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Peugeot αλλάζει τα πλάνα της για τα επόμενα 208 και 2008 - Οι νέες πληροφορίες
Ανακοινώθηκαν οι πρώτες τιμές του Peugeot E-5008 Dual Motor με τους 325 PS
Peugeot: Διατηρεί θερμικούς κινητήρες σε supermini και μικρομεσαία