Ανανέωση για το Lexus LS


ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΗΣ, ΤΗ MERCEDES-BENZ S-CLASS, ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ, Η ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ LEXUS ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΤΙΚΟ FACELIFT.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 7/7/2020

Διανύοντας αισίως την πέμπτη γενιά της, η πολυτελής πρόταση της Lexus ήρθε η ώρα να δεχτεί μία σειρά από τροποποιήσεις και βελτιώσεις, ώστε να διατηρήσει τον ανταγωνιστικό χαρακτήρα της στην κατηγορία. Παραδοσιακά, τέτοιου είδους facelift βασίζονται -σε μικρό ή μεγάλο βαθμό- στην εξωτερική εμφάνιση. Εδώ, ωστόσο, οι άνθρωποι της εταιρίας δεν έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο φαίνεσθαι αλλά σε άλλες, πιο ουσιαστικές αλλαγές.

Πράγματι, οπτικά οι διαφοροποιήσεις είναι διακριτικές και περιορίζονται στα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες. Προστίθενται επίσης νέοι τροχοί ελαφρού κράματος, καθώς και ένας νέος ασημί χρωματισμός «Gin-ei Luster». Εκεί που έχει γίνει περισσότερη δουλειά είναι στην τεχνολογική ολοκλήρωση του οχήματος. Στη θέση του κλασικού κεντρικού καθρέφτη συναντάμε πλέον μία νέα, υψηλής ανάλυσης οθόνη που προβάλλει εικόνα από μια οπίσθια τοποθετημένη κάμερα. Αντίστοιχα νέα είναι και η οθόνη 12,3 ιντσών του infotainment, το οποίο πλέον μπορεί να συνδεθεί με κινητά τηλέφωνα μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Αλλαγές υπάρχουν επίσης σε αρκετούς διακόπτες, στο ταμπλό και στο τιμόνι.

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει μία σειρά νέων ηλεκτρονικών συστημάτων που προσφέρονται, όπως η λειτουργία Park Assist. Με βάση αυτή, το αυτοκίνητο παρκάρει μόνο του, ελέγχοντας το τιμόνι, το φρένο, το γκάζι και τις αλλαγές του κιβωτίου ταχυτήτων. Κατά την κίνηση, μία σειρά από κάμερες και αισθητήρες υπερήχων ενισχύουν περαιτέρω το έργο του οδηγού, ελέγχοντας τη διατήρηση του αυτοκινήτου στη λωρίδα, την ασφάλεια κατά την αλλαγή λωρίδων, διατηρώντας τις κατάλληλες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα αλλά και σε άλλες περιπτώσεις.

Ο οδηγός, όπως και οι επιβάτες, θα απολαμβάνουν επίσης μία πιο άνετη μετακίνηση, καθώς οι μηχανικοί της φίρμας επενέβησαν στις αναρτήσεις, βελτιώνοντας περαιτέρω την ποιότητα κύλισης. Μικροαλλαγές παρατηρούνται και στα υλικά και τις ραφές των καθισμάτων, ώστε να είναι πιο μαλακά και να απορροφούν μικροκραδασμούς.

Τέλος, υπάρχουν περιορισμένης έκτασης αλλαγές και στους κινητήρες. Η συμβατική έκδοση LS 500 χαρακτηρίζεται από αυξημένη ροπή χαμηλά και πιο γρήγορες αλλαγές στο κιβώτιο, ενώ η LS 500h έχει καλύτερη επιτάχυνση. Και στις δύο περιπτώσεις, υπήρξε μέριμνα ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο ο παραγόμενος θόρυβος. Το ανανεωμένο Lexus LS αναμένεται να κυκλοφορήσει αρχικά στην Ιαπωνική αγορά, προς τα τέλη του έτους, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν το 2021.