Άνοιξε ο σταθμός του Μετρό στο Χολαργό


Άνοιξε τις πόρτες την Παρασκευή (23/7) στις 12.30 το μεσημέρι ο νέος σταθμός του Μετρό Χολαργός.
  • 23/7/2010
Άνοιξε τις πόρτες την Παρασκευή (23/7) στις 12.30 το μεσημέρι ο νέος σταθμός του Μετρό Χολαργός. Ο νέος σταθμός, που οριοθετείται σε βάθος 22 μέτρων υπογείως της Λεωφ. Μεσογείων στο ύψος της συμβολής της με την οδό Φανερωμένης, προβλέπεται να εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 20.000 επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να διανύουν με το Μετρό την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα σε μόλις εννέα λεπτά. Παράλληλα, δόθηκε στην κυκλοφορία και ο υπόγειος χώρος στάθμευσης στο σταθμό Νομισματοκοπείο. Ο σταθμός του Χολαρχού είναι ο 28ος σταθμός, που δίνεται στην κυκλοφορία στο δίκτυο του Μετρό, ενώ τον Οκτώβριο αναμένεται να παραδοθεί και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής. Κατά τη διάρκεια τελετής παράδοσης του έργου που έγινε το πρωί, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ κ. Χρήστος Τσίτουρας ζήτησε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την καθυστέρηση παράδοσης του έργου, εξαιτίας αρχαιολογικών ανασκαφών που έφεραν στο φως σπουδαία ευρήματα (αρχαία οδός προς τα Μεσόγεια, χυτήρια, τάφοι, κλπ.) και τα οποία αναδεικνύονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους του σταθμού. Ο νέος σταθμός είναι μοναδικός σταθμός του δικτύου που προσφέρει τη δυνατότητα στο κοινό να παρακολουθεί την κίνηση των συρμών από ειδικά διαμορφωμένο "διάδρομο-γέφυρα" πάνω από τις αποβάθρες. «Η Αττικό Μετρό ΑΕ συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς τις προσπάθειές της προκειμένου και οι υπόλοιποι 8 σταθμοί των επεκτάσεων του Μετρό να δοθούν το συντομότερο δυνατόν στο επιβατικό κοινό, αλλά παράλληλα να ξεκινήσουν τα νέα μεγάλα έργα, όπως αυτό της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά», δήλωσε ο κ. Τσίτουρας, ανακοινώνοντας ότι στα τέλη του φθινοπώρου πρόκειται να παραδοθεί ο επόμενος σταθμός της Αγίας Παρασκευής. Μαζί με τον σταθμό, παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό του Μετρό και ο τριώροφος υπόγειος χώρος στάθμευσης ΙΧ οχημάτων στο Σταθμό Νομισματοκοπείο, χωρητικότητας 630 θέσεων ο οποίος συνδέεται απευθείας με τον ομώνυμο σταθμό. Στις αρχές του επόμενου έτους αναμένεται να δημοπρατηθεί τμήμα της γραμμής U που θα αρχίζει από το Γαλάτσι και θα καταλήγει στον Παράδεισο Αμαρουσίου εξυπηρετώντας περιοχές χωρίς επαρκές λεωφορειακό δίκτυο. Το συνολικό κόστος του έργου συνολικού μήκους 21 χιλιομέτρων ανέρχεται στα 3 δισ. ευρώ έπειτα από την πρόσθεση δύο νέων σταθμών, στην Καισαριανή και το Βύρωνα. Η έναρξη εργασιών προβλέπεται, σύμφωνα με τον σχεδιασμό, να ξεκινήσει το 2013 και να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020. Όπως επεσήμαναν οι υπεύθυνοι του Μετρό, το δίκτυο εξυπηρετεί 750.000 πολίτες ημερησίως.