Από 14.850€ το νέο Peugeot 2008


ΤΟ ΝΕΟ PEUGEOT 2008 ΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.

  • 7/8/2016

Το Peugeot 2008 εμφανίστηκε στην αρένα των SUV το 2013 έχοντας όλα τα εχέγγυα για μια εξαιρετική εμπορική πορεία.

Εξαρχής το αγοραστικό κοινό αναγνώρισε το εκλεπτυσμένο στιλ και τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου με την ζήτηση να αυξάνεται σταδιακά και την συνολική παραγωγή να έχει ξεπεράσει τις 580.0001 μονάδες παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζεται από την κατάληψη της πρώτης θέσης στην κατηγορία που ουσιαστικά θεμελίωσε το ίδιο το μοντέλο από το λανσάρισμά του.

Με στόχο τη συνέχεια αυτής της απόλυτα πετυχημένης πορείας, το Peugeot 2008 απέκτησε μία ακόμη πιο δυναμική και ελκυστική εμφάνιση με τη νέα μπροστινή κάθετη γρίλια, τις προεκτάσεις στα τόξα των τροχών, και τα πρωτότυπα σχεδιαστικά μπροστινά high tech φωτιστικά σώματα. Το νέο χρώμα «Ultimate Red» επισφραγίζει την δυναμική άποψη του νέου 2008.

Το νέο Peugeot 2008 ενισχύεται από μια μοναδική αίσθηση ελέγχου χάρη στο καινοτόμο Peugeot i-Cockpit που διασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα προτερήματα του αυτοκινήτου: προνοητικότητα, ευελιξία, άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση.

Το Grip Control, ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, προσδίδει στο 2008 απόλυτη προσαρμοστικότητα σε όλους τους τύπους εδάφους. Συνδυάζεται με ελαστικά προδιαγραφών Mud & Snow (all-Season).

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ PEUGEOT 2008

Το Peugeot 2008 διαθέτει νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα Mirror Screen (που βασίζεται στα MirrorLinkTM και Apple Carplay), η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόνομη πέδηση (Active City Brake) και η υποβοήθηση στάθμευσης (Park Assist).

Οι κινητήρες Euro6 διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης με βέλτιστη απόδοση καυσίμου. Τέσσερις εκδόσεις έχουν αναδειχτεί ως «Best-in-Class» (καλύτερες στην κατηγορία τους), συμπεριλαμβανομένης της 1.2L PureTech 130 S&S με το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο.

Το νέο Peugeot 2008 έχει μόλις ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελληνική αγορά και διατίθεται σε πλήθος εκδόσεων τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και κινητήρων, με τιμή έναρξης τα 14.850€.

 

Διαθέσιμοι κινητήρες

Εξ ολοκλήρου σχεδιασμένοι από τον Όμιλο PSA, οι νέας γενιάς 3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech διακρίνονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κατηγορία τους με τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς 2016». Διασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα οδηγικής ευχαρίστησης με την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων.

Οι κινητήρες PureTech είναι ασυναγώνιστα ελαφριοί και αποδοτικοί. Σε σχέση με ένα παρόμοιο 4-κύλινδρο κινητήρα, η ατμοσφαιρική έκδοση του 3-κύλινδρου είναι 21 κιλά ελαφρύτερη, ενώ η υπερτροφοδοτούμενη είναι 12 κιλά ελαφρύτερη.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ PEUGEOT 2008

Αυτή η turbo έκδοση εφοδιάζεται με υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού (στα 200 bars) και με μια νέα γενιά υπέρ-αποδοτικού στροβιλοσυμπιεστή (με όριο περιστροφής στις 240.000 σ.α.λ.). Προσφέρει υψηλή ροπή για την χωρητικότητα του μοτέρ, με 205 Nm για την έκδοση των 110hp, και 230Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ. για την έκδοση με τους 130hp. Επιπλέον, οι κινητήρες PureTech προσφέρουν ασυναγώνιστες επιδόσεις με μέγιστη ισχύ έως τις 6.500 σ.α.λ. και αξιοσημείωτη χροιά.

Ο ευέλικτος 3-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με τρεις επιλογές: 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 6-τάχυτο επίσης χειροκίνητο ή 6-τάχυτο αυτόματο. Το τελευταίο είναι το νέο αυτόματο κιβώτιο με την ονομασία EAT6 (από το «Efficient Automatic Transmission 6-speed»). Η τεχνολογία Quickshift εγγυάται κορυφαία οδηγική εμπειρία χάρη στις ομαλές και γρήγορες αλλαγές των σχέσεων. Επιπρόσθετα, οι εκπομπές CO2 μειώνονται σε θεαματικά επίπεδα χάρη στην μείωση των εσωτερικών τριβών και απωλειών με την χρήση μετατροπέων ροπής τύπου «lock-up».

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου SUV 2008 περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις:

- 1.2L PureTech 82, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,9 λτ./100 χλμ.km, εκπομπή CO2  στα 114 γρ./χλμ.,
- 1.2L PureTech 82, 5-τάχυτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο (ETG5), 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 102 γρ./χλμ.,
- 1.2L PureTech 110 S&S, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 103 γρ./χλμ., 
- 1.2L PureTech 110 S&S, 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (EAT6), 4,8 λτ./100 χλμ., με εκπομπή CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία,
- 1.2L PureTech 130 S&S, 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,8 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία.

Ο κινητήρας πετρελαίου BlueHDi 1.6L συνδυάζεται αποκλειστικά με το καταλυτικό σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) και το φίλτρο παρακράτησης μικρό-σωματιδίων (Diesel Particulate Filter ή DPF). Αυτός ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την απολαυστικότητα που προσφέρει στην οδήγηση, αλλά και το ρεκόρ στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ανάλογα με την έκδοση – 75, 100 και 120hp. 

Η τεχνολογία SCR είναι η πιο αποτελεσματική της αγοράς σε θέματα εξουδετέρωσης των οξειδίων του αζώτου (NOx), καθώς είναι η μόνη που μειώνει τα NOx έως 90%. Βρίσκεται μπροστά από το φίλτρο DPF και ενεργοποιείται σε προηγούμενη φάση. Κάτι τέτοιο κάνει εφικτή την αναγέννηση του φίλτρου DPF σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και σε σχέση με άλλης τεχνολογίας φίλτρα DPF που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός. Το φίλτρο DPF παρακρατεί το 99,9% των σωματιδίων, ακόμη και τα πιο μικρά σε μέγεθος. Η θαυμάσια μείωση των NOx βελτιστοποιεί την μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου, όσο και των εκπομπών CO2, που είναι έως 4% χαμηλότερες από κινητήρες EURO5. 

Η σειρά των κινητήρων πετρελαίου του νέου SUV 2008 περιλαμβάνει έξι εκδόσεις, όλες με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ.:

- 1.6L BlueHDi 75, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 97 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία,
- 1.6L BlueHDi 100 S&S, 5- τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,5 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 90 γρ./χλμ., έκδοση μειωμένης κατανάλωσης,
- 1.6L BlueHDi 120 S&S, 6- τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 96 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία.