Αποκάλυψη για τη νέα BMW M8!


TO M DIVISION ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ 8 ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ COUPE ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ CONVERTIBLE ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΙΣΧΥ ΕΩΣ 625 PS ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ COMPETITION!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/6/2019

H νέα τετρακίνητη M8 θα είναι ένα από τα ισχυρότερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους και τοποθετείται πάνω από την M850i με τον κινητήρα της M5. Τώρα έρχεται και η M8 με τον ίδιο V8 των 4,4 lt και ισχύ στα 600 PS και την ροπή των 750 Nm να αποδίδεται από τις 1.800 έως τις 5.600 rpm. Για την M8 Coupe το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3 sec και το 0-200 km/h σε 10,8 sec με τελική στα 305 km/h.

?

Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω υπάρχει και η M8 Competition (με πιο σφιχτή ρύθμιση ανάρτησης, εξαπίστονα φρένα μπροστά, προαιρετικά τα κεραμικά) που αποδίδει 625 PS στις 6.000 rpm και ίδια ροπή με την «απλή» M8. Η BMW δηλώνει πως η M8 Competition ολοκληρώνει την διαδικασία των 0-100 km/h σε 3,2 sec όταν η Convertible είναι κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει το γνωστό ενισχυμένο αυτόματο κιβώτιο M Steptronic με 8 σχέσεις και Drivelogic όταν η ροπή περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του M xDrive.

Η BMW κάνει λόγο για αναβαθμισμένο στήσιμο σασί με γνώμονα την πίστα, ενώ έχει εξελίξει ένα ειδικό σύστημα πέδησης με δύο διαφορετικές επιλογές σε αίσθηση πεντάλ. Φυσικά υπάρχει μεγάλο εύρος παραμετροποίησης μέσω των ηλεκτρονικών και των διαθέσιμων προγραμμάτων. Ιδιαίτερα έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική.

Το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται σε αυτό της M5 και προσφέρει την επιλογή μεταξύ των λειτουργιών 4WD, 4WD Sport και (με το σύστημα Dynamic Stability Control απενεργοποιημένο), πισωκίνητη ρύθμιση 2WD για οδηγική απόλαυση.

Από το αμάξωμα ξεχωρίζει το γνωστό στιλ των εκδόσεων Μ με πιο αγριεμένους προφυλακτήρες και μάσκα, διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος, 20άρες ζάντες M-Specific κ.α. με αποκορύφωμα το M Carbon πακέτο. Σχετικά με το εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να επικρατεί η γνωστή δυναμική αύρα του M Division με νέο επιλογέα κίνησης και το Μ mode διακόπτη.