Αποκλειστικό: Σε κοινή θέα το νέο Opel Astra


Οι δοκιμές εξέλιξης του νέου Opel Astra έχουν βρει ρυθμό, εκθέτοντας σε κοινή θέα τα καλά κρυμμένα μυστικά του γερμανικού μικρομεσαίου hatchback.

  • ΦΩΤ.: CARPIX
  • 29/3/2021

O όμιλος Stellantis, o οποίος προέκυψε από την συγχώνευση του PSA Group (Peugeot-Citroen-Opel) με το FCA Group (FIAT-Chrysler-Alfa Romeo) εργάζεται πυρετωδώς για την αντικατάσταση κομβικής σημασίας μοντέλων, η επιτυχία των οποίων πρόκειται να καθορίσουν εν πολλοίς και το μέλλον του.

Μετά λοιπόν την αποκάλυψη του νέου Peugeot 308, σειρά τώρα έχει η επόμενη γενιά του Opel Astra, η οποία θα γίνει η πρώτη που θα βασιστεί στην πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη των Γάλλων και όχι των Γερμανών.

Κρίνοντας από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας, το Opel Astra L δεν πρόκειται να ακολουθήσει το αιχμηρό σχεδιαστικό προφίλ του εξ αγχιστείας «αδερφού», θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να απευθυνθεί σε ένα πιο συντηρητικό κοινό.

Εκείνο το κοινό που θα συνεχίζεται να εμπιστεύεται μια «γερμανική» κατασκευή, επενδύοντας στην υψηλή σχέση αξίας/τιμής και σε φόρμες που αντιβαίνουν τους κανόνες της γερμανικής λογικής.

Αντιθέτως, κάτω από τις καμουφλαρισμένες μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος, το νέο Opel Astra κρύβει την πλατφόρμα που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία EMP2 και τα δοκιμασμένα σε προτάσεις του ομίλου PSA μηχανικά μέρη.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι για την κίνηση του γερμανικού μικρομεσαίου θα φροντίζει το τρικύλινδρο σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων καθώς και ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρου με την ίδια ονομαστική ισχύ.

Ο συγκεκριμένος υβριδικός συνδυασμός είναι πολύ πιθανόν να αποτελέσει την αφετηρία και των εκδόσεων που θα φέρουν τα διακριτικά OPC και θα επιχειρήσουν να εκπροσωπήσουν τον όμιλο Stellantis στην κατηγορία των καυτών hatchbacks.Στην κορυφή της γκάμας του νέου Opel Astra θα τοποθετηθούν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις, συνδυάζοντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Αξίζει πάντως να γνωρίζεται ότι στις τάξεις της Peugeot έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός 308 GTI, γεγονός που δεν αποκλείεται να ισχύει και στο στρατόπεδο των Γερμανών.

Όπως και να έχει το λανσάρισμα του νέου Peugeot 308 είναι εκείνο που προηγηθεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους με το επίσης νέο Opel Astra να ακολουθεί μερικούς μήνες αργότερα.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.