Το Apollo IE είναι ένα γερμανικής κατασκευής hypercar το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ιταλική Manifattura Automobili Torino. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2018 και κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του σχεδίαση που συνδυάζει ένα μεταμοντέρνο supercar με το στιλ ενός αγωνιστικού του Le Mans στην κατηγορία GT3.
Συνολικά κατασκευάστηκαν μόλις 10 μονάδες που έφτασαν στα χέρια όσων είχαν την οικονομική δυνατότητα να διαθέσουν 3 εκατ. ευρώ. Η δύναμή του προέρχεται από έναν ατμοσφαιρικό V12 των 6,2 lt που έχει όριο rpm στις 9.000.
Η απόδοσή του είναι 780 PS στις 8.500 rpm και 759 Nm ροπής στις 6.000 rpm. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο της Hewland με την διαδικασία του 0-100 να επιτυγχάνεται σε 2,7 sec και το κοντέρ να σταματάει λίγο πάνω από τα 330 km/h.
Αυτές τις ημέρες το αυτοκίνητο εμφανίστηκε ξανά στην επικαιρότητα όταν οι άνθρωποι του καναλιού «NM2255 | Raw Car Sounds» στο YouTube κατάφεραν να το πάρουν στα χέρια τους και να οδηγήσουν μέσα στην πίστα της Μόντσα.
Την εμπειρία τους μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο παρακάτω video στο οποίο κυριαρχεί ο απόκοσμος ήχος του αυτοκινήτου που δουλεύει στα κόκκινα μέσα στην πίστα.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_482806_type13129.jpg)

_77761_481680_type13129.jpg)
-anoigma_77761_483657_type13129.jpg)

_77761_483627_type13129.jpg)