Οι εκθέσεις αυτοκινήτου ακολουθούν τα τελευταία χρόνια φθίνουσα πορεία καθώς οι εταιρίες βρίσκουν άλλους τρόπους πιο αποδοτικούς για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Στόχος τους όχι μόνο να μειώσουν τα κόστη αλλά και να απευθυνθούν σε ένα πιο στοχευμένο κοινό, μέσω κυρίως του Internet και των social media.
H φετινή έκθεση της Γενεύης βρίσκειται και πάλι στο στόχαστρο, καθώς ήδη μεγάλες εταιρίες έχουν δηλώσει ότι θα απέχουν. Έτσι μαζί με την Ford, την Ford και την Jaguar Land Rover, και η Hyundai ανακοίνωσε ότι θα απέχει από την μεγάλη ετήσια συνάντηση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο λόγος φυσικά είναι η εξοικονόμηση πόρων για την διάθεσή τους σε άλλες πιο αποδοτικές δράσεις. Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι η ΚΙΑ θα συμμετέχει κανονικά στην έκθεση της Γενεύης, και μάλιστα με ένα πλούσιο σε αυτοκίνητα περίπτερο. Η πιο προφανής εξήγηση για αυτή την ιδιόμορφη κατάσταση ίσως να έχει να κάνει με την επιθυμία των Κορεατών να ενισχύσουν το ευρωπαϊκό προφίλ της ΚΙΑ την ίδια στιγμή που η Hyundai έχει αναλάβει έναν πιο παγκόμιο ρόλο.