Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 250 λεπτά!


Στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος Μαλιακός - Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας - Θεσσαλονίκης, ενός έργου προϋπολογισμού 1,3 δισ. ευρώ, το οποίο ανατέθηκε το 2007 και αναμενόταν να παραδοθεί το 2011, με βάση τις αρχικές συμβατικές προθεσμίες.

  • 6/2/2017

Ενώ, στην επόμενη τριετία μπαίνει στις ράγες και το πολύπαθο Μετρό της Θεσσαλονίκης, μπαίνοντας τον τελευταίο χρόνο σε τροχιά κατασκευής, μετά από 4 χρόνια παύσης εργασιών.

Η Βόρειος Ελλάδα... πατάει γκάζι σε έργα υποδομών, αποκτώντας σύγχρονες υποδομές μεταφορών που υπόσχονται μεγαλύτερη ασφάλεια και ταχύτητα μετακίνησης, καθώς η διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης μειώνεται κατά περίπου 30 λεπτά με την παράδοση του νέου τμήματος. Συγκεκριμένα το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη αναμένεται να διανύεται σε περίπου 4 ώρες και 10 λεπτά, ενώ το Αθήνα - Κατερίνη σε 3 ώρες και 30 λεπτά.

Αντίστοιχα η απόσταση Θεσσαλονίκη - Λάρισα θα καλύπτεται με 1 ώρα και 15 λεπτά, ενώ το Θεσσαλονίκη - Λαμία θα διανύεται σε 2 ώρες και 40 λεπτά. Πρακτικά, με το τμήμα αυτό του ΠΑΘΕ, στο οποίο περιλαμβάνεται και η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, μήκους 6 χλμ, ολοκληρώνεται και ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας - Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ, ένα έργο που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 και παρέμεινε ανολοκλήρωτο επί δεκαετίες.

«Η μεγαλύτερη σήραγγα των Βαλκανίων έχει ολοκληρωθεί. Γίνεται μια προσπάθεια. Πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε τέλος Μαρτίου να έχουν τελειώσει και οι υπολειπόμενες εργασίες για να ολοκληρωθεί επιτέλους το όνειρο που είχαν οι παππούδες μας, οι γονείς μας. Και σήμερα, θα το ζήσουν εμείς και τα παιδιά μας. Πιστεύω ότι είμαστε σε παρά πολύ καλό δρόμο και θα καταφέρουμε τέλος Μαρτίου να ολοκληρωθεί αυτό το έργο δεκαετιών για τη χώρα» όπως τονίζει ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι «με την ολοκλήρωση και παράδοση του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου, αποσοβήθηκε πλήρως ο κίνδυνος επιστροφής 936 εκατομμυρίων ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τη χώρα μας τα οποία αφορούν  τις χρηματοδοτήσεις που είχαν δοθεί στα πλαίσια του Γ΄ ΚΠΣ και του ΕΣΠΑ. Γεγονός, που θα είχε βαρύτατες συνέπειες για την ελληνική οικονομία».

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο ΗΜΕΡΗΣΙΑ.gr.