Audi: Τα νέα μοντέλα που έρχονται το 2026


Αυτά είναι όλα τα νέα και ανανεωμένα μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που θα δούμε να παρουσιάζονται μέσα στο έτος που βρίσκεται προ των πυλών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: AUDI AG, SH PROSHOTS, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 4/12/2025

Το 2025 ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη στο 2026. Οι εταιρείες του κόσμου της αυτοκίνησης ετοιμάζονται για ακόμη μια χρονιά γεμάτη νέα μοντέλα, πρεμιέρες, ανανεώσεις και αναβαθμίσεις, ρίχνοντας τα δημιουργήματά τους στη «μάχη» με τον ανταγωνισμό.

Η Audi είχε ένα αρκετά γεμάτο σε παρουσιάσεις έτος και το 2026 αναμένεται να είναι εξίσου συναρπαστικό για εκείνη. Από τη νέα γενιά του Q7 και την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Q9, μέχρι τον ερχομό του «ακραίου» RS6, οι Γερμανοί έχουν ένα ιδιαίτερα πλούσιο μενού για τη χρονιά που έρχεται.

Audi Q2 e-tron

Η Audi ετοιμάζει ένα νέο, εισαγωγικό μοντέλο για την γκάμα EV της, το οποίο αναμένεται να τοποθετηθεί κάτω από το Q4 e-tron και να πάρει την ονομασία Q2 e-tron. Με τιμή κάτω των 40.000€, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει το «αδερφάκι» του Volkswagen ID. Cross, δηλαδή του ηλεκτρικού διαδόχου του T-Cross, αφού αμφότερα θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB+ του Ομίλου VAG.

Το νέο μοντέλο έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του μπροστά στον φακό των συνεργατών μας αρκετές φορές. Οι διαθέσιμες εικόνες δείχνουν ότι θα αξιοποιηθούν αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το Q4 e-tron, όμως σε μικρότερη κλίμακα, όπως είναι αναμενόμενο.

Όλα δείχνουν ότι το Q2 e-tron θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 200 PS και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 63 kWh στη βασική έκδοσή του, όμως θα υπάρχει και η επιλογή μεγαλύτερης μπαταρίας 82 kWh με ηλεκτροκινητήρα 282 PS που θα προσφέρει αυτονομία από 520 ως 700 km, ανάλογα την έκδοση. Αργότερα θα υπάρξει και μια τετρακίνητη εκδοχή του μοντέλου με 350 PS

Audi Q7

Το Audi Q7 ετοιμάζεται να περάσει στην επόμενη, τρίτη γενιά του εντός του 2026, με την τρέχουσα, δεύτερη γενιά του, να βρίσκεται στην παραγωγή από το 2015.

Ο σχεδιασμός χαρακτηρίζεται από διαχωρισμένους προβολείς, όπως και τη νέα μάσκα που είναι μικρότερη σε ύψος, αλλά πιο φαρδιά σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, ενώ υπάρχει και μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος. Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος, με νέο προφυλακτήρα και ένα μικρό σπόιλερ.

Φυσικά, αναμένεται να υπάρξει και η κορυφαία εκδοχή SQ7, η οποία αναμένεται να λάβει έναν κινητήρα V8, που θα συνοδεύεται από plug-in hybrid τεχνολογία, με την ισχύ να ξεπερνά τους 600 PS. Όσο για τις υπόλοιπες, «απλές» εκδόσεις, περιμένουμε να εξοπλιστούν με μια γκάμα ήπια υβριδικών κινητήριων συνόλων βενζίνης και diesel, αλλά και PHEV παραλλαγές.

Audi Q9

Εκτός από το Q2 e-tron, η Audi ετοιμάζει και το ολοκαίνουργιο Q9, ένα SUV που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας ως μεγαλύτερο προϊόν της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Πρόκειται, ουσιαστικά, για τη μεγεθυμένη εκδοχή του Q7. Μάλιστα, τα δύο μοντέλα εθεάθησαν να δοκιμάζονται μαζί πριν από λίγο καιρό, επιτρέποντάς μας να παρατηρήσουμε τις ομοιότητες στον σχεδιασμό. Το Q9 θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion) που θα εξελιχθεί περαιτέρω. Κάτω από το καπό, περιμένουμε ήπια υβριδικά εξακύλινδρα κινητήρια σύνολα και PHEV επιλογές, ενώ όλα δείχνουν ότι ένας κινητήρας V8 ετοιμάζεται για την κορυφαία έκδοση SQ9.

Πρόκειται για ένα από τα τρία νέα προϊόντα (μαζί με το Q2 e-tron και τη νέα γενιά του Q7), που η Audi έχει επιβεβαιώσει ότι θα παρουσιαστούν εντός του 2026.

Audi RS3 GT

Ως το «κύκνειο άσμα» του RS3, η Audi ετοιμάζει μια ειδική έκδοση με την ονομασία 'GT' για τον αποχαιρετισμό του hot hatch. Ήδη το μοντέλο έχει εντοπιστεί να δοκιμάζεται στο Nurburgring, όμως ελάχιστες είναι οι πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας για αυτό.

Αδιαμφισβήτητα, το νέο RS3 GT θα τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου και η διαθεσιμότητά του θα είναι περιορισμένη. Θα διαθέτει ένα εκτενές αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο θα αποτελείται από μεγάλα σπόιλερ στο εμπρός και πίσω μέρος, «φουσκωμένα» φτερά και τροχούς ειδικής σχεδίασης, που βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα.

Όσο για αυτό που θα τοποθετηθεί κάτω από το καπό, σίγουρα θα δούμε τον γνωστό 5κύλινδρο κινητήρα 2,5 L, η ισχύς του οποίου ενδέχεται να αυξηθεί από τα 394 PS και 500 Nm ροπής που αποδίδει αυτή τη στιγμή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Όφελος 3.000€ για το Audi Q5 - Μέχρι πότε ισχύει η προσφορά

Test Drive: Οδηγούμε το Audi A3 Allstreet TFSIe Stronic 204PS - Ένα πρακτικό PHEV με χαρακτήρα

Η ΑΒΤ «περιποιείται» το Audi SQ5 - Με 440 PS και αγριεμένο look (photos)