Αυτό είναι το νέο Toyota RAV4!


Το αυτοκίνητο που δημιούργησε την κατηγορία των σύγχρονων SUV ανανεώθηκε ριζικά και είναι σαφώς πιο ελκυστικό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 28/3/2018

Πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη για την καινούργια γενιά του Toyota RAV4, που φιλοδοξεί να επιστρέψει στις υψηλές πωλήσεις. Ατού του σε αυτήν την προσπάθεια η ριζικά ανανεωμένη του εμφάνιση, που είναι σαφώς πιο δυναμική και χαρακτηριστική σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Βάση του είναι το μεταβλητό πλαίσιο TNGA της Toyota, ενώ από πλευράς διαστάσεων το μήκος του έχει μειωθεί ελάχιστα, κάτι που ισχύει και για το ύψος του, ενώ αντίθετα έχει μεγαλώσει, επίσης ελάχιστα, το πλάτος του. Οι έστω και μικρές αλλαγές στις αναλογίες του το κάνουν να δείχνει μεγαλύτερο, ενώ η αύξηση του μεταξονίου κατά 30 mm βελτιώνει τους χώρους στο εσωτερικό. 

Εκεί δεσπόζει η μεγάλη ανεξάρτητη οθόνη του συστήματος infotainment, ενώ γενικά η εικόνα έχει γίνει πιο σύγχρονη. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα συστήματα διασύνδεσης smartphones και υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και τον ηλεκτρονικό βοηθό Alexa της Amazon αλλά και το Lane Tracing Assist, ένα σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης. Επίσης, όπως συνηθίζεται τελευταία ο επιπλέον εξοπλισμός περιλαμβάνει και ένα premium ηχοσύστημα της JBL με 800 Watt.

Για τις ΗΠΑ o κινητήρας βενζίνης θα είναι ο τετρακύλινδρος των 2.500 cc, ενώ το νέο RAV4 θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό, επίσης με τον 2.5. Για την Ευρώπη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα κάτι επίσημα, μιας και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν προς το τέλος του έτους. Κατά πάσα πιθανότητα όμως θα χρησιμοποιηθεί τόσο ο νέος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος των 2.000 cc που παρουσιάστηκε ταυτόχρονα με το νέο Auris στη Γενεύη, όσο και το αντίστοιχο υβριδικό σύστημα που βασίζεται σε αυτόν.

Η χρήση και το υβριδικού συστήματος του Prius με τον τετρακύλινδρο των 1.800 cc συγκεντρώνει σαφώς λιγότερες πιθανότητες, όπως και η παρουσία κάποιου κινητήρα βενζίνης μικρότερου κυβισμού. Πάντως δεν είναι απίθανο να χρησιμοποιηθεί και πάλι το σύνολο των 2.000 cc του τρέχοντος μοντέλου, αλλά μάλλον όχι και το υβριδικό με τον 2.5.