Αυτή είναι 1 από τις 401 De Tomaso Mangusta


Τόσες ήταν οι Mangusta που είχαν διασωθεί αλλά στην ουσία έχει πιστοποιηθεί πως διατηρούνται μόλις 250 από αυτές.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 5/2/2021

Η ιστορία της γέννησης του εν λόγω μοντέλου ξεκινά με την συνεργασία του Carroll Shelby και του Ιταλού επαγγελματία οδηγού αγώνων Alejandro de Tomaso. Στόχος ήταν η από κοινού κατασκευή ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου αλλά τελικά ο Αμερικανός αφοσιώθηκε στο πρότζεκτ του Ford GT40.

Έτσι ο de Tomaso αποφάσισε να απαντήσει στον Shelby και να κατασκευάσει μόνος του ένα supercar που θα κατατρόπωνε την Cobra. Την Mangusta σχεδίασε ο Giugiaro και ήταν ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο κουπέ που κατασκευάστηκε από το 1967 έως το 1971.

Την κίνηση έδιναν δύο V8, ο ένας των 4,7 λίτρων για την Ευρώπη με ισχύ 306 ίππων και ένας μεγαλύτερος των 4,9 λίτρων για τη Βόρεια Αμερική με 230 άλογα. Και οι δύο συνεργαζόντουσαν με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων της ZF.

Αυτή που βλέπετε είναι μια Mangusta με υπ’ αριθμόν πλαίσιο 8MA1118 με τον αμερικάνικο V8. Έχει όλα τα πιστοποιητικά και βρίσκεται σε εξαιρετική λειτουργικά κατάσταση. Θα δημοπρατηθεί μέσα στον Μάρτιο από τον οίκο Mecum στην Αριζόνα και η τιμή αναμένεται να ξεπεράσει τις 300.000 δολάρια.