Αυτό είναι το... Opel Astra Sedan που δεν θα έρθει στην Ευρώπη!


Στις αγορές της Ασίας είναι διαθέσιμη μια έκδοση με σεντάν αμάξωμα και χώρο αποσκευών 480 λίτρων, με την ονοματοδοσία Buick Verano Pro, που θα μπορούσε να έχει μεγάλο ενδιαφέρον σε αγορές της Νότιας Ευρώπης.

  • 14/5/2021

Τα σεντάν αμαξώματα μπορεί να μην είναι πλέον δημοφιλή στην Ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που δεν συμβαίνει για τις αγορές των ΗΠΑ και της Ασίας (Ρωσία, Κίνα), στις οποίες λόγω των χώρων και της πρακτικότητας εξακολουθούν να έλκουν αγοραστές.

Για τον λόγο αυτό η Buick λανσάρει ένα νέο 4θυρο μοντέλο στην Κίνα, που ουσιαστικά «κρύβει»  ένα Opel Astra Sedan και το οποίο παρουσιάστηκε στο πρόσφατο σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης με την επωνυμία Buick Verano και μάλιστα λίγο πριν το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Astra που θα βασιστεί στην τροποποιημένη πλατφόρμα EMP2, όπως και το Peugeot 308.

Να πούμε σε όσους δεν το γνωρίζουν πώς πρώτο Verano ήταν μια αναθεωρημένη έκδοση του Opel Astra J, το οποίο με τη μπράντα της Buick (General Motors Group) πωλήθηκε τόσο στην Κίνα (με την επωνυμία Excelle XT / GT) όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το μοντέλο δεύτερης γενιάς, που έκανε το ντεμπούτο του το 2015, βασιζόταν στην τότε σειρά του Opel Astra, ενώ δέχθηκε ένα lifting το 2019.

Και τον περασμένο Απρίλιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, η Buick παρουσίασε μια νέα γενιά του Verano με το πρόθεμα Pro. Πρόκειται για ένα αρκετά ενδιαφέρον σε σχεδίαση σεντάν αυτοκίνητο με σπορ σιλουέτα, για το οποίο δεν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, παρά μόνον πώς ο χώρος των αποσκευών φθάνει τα 480 λίτρα, 25 λίτρα περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Το μήκος του είναι μεγάλο και ανέρχεται στα 4723 χλστ., το  πλάτος στα 1802 χλστ., το ύψος στα 1466 χλστ., και το μεταξόνιο στα 2700 χλστ.

Βασικό στοιχείο στο εσωτερικό είναι ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας των οργάνων, αλλά και η ταμπλέτα των 10,25 ιντσών για το σύστημα των πολυμέσων, το flat bottom τιμόνι και η πανοραμική διπλή οροφή.

Το νέο Buick Verano Pro παίρνει ισχύ από τους υπάρχοντες κινητήρες της Opel, δηλαδή τον τετρακύλινδρο 1.5T (χωρίς να ανακοινώνεται η απόδοσή του), ενώ θα υπάρχουν εκδόσεις και με τους μικρότερους, επίσης υπερτροφοδοτούμενους 1.0 lt και 1.3 lt απόδοσης 125 και 165 ίππων, αντίστοιχα, με επιλογές μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου (CVT).