Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Huawei


Ονομάζεται SF5, κατασκευάζεται από την κινεζική Cyrus και αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο που φέρει την υπογραφή και την τεχνογνωσία της Huawei.

  • 21/4/2021

Η είδηση ότι η Huawei θα επιχειρήσει να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, επενδύοντας γι’ αυτόν τον σκοπό ένα σεβαστό ποσό δεν είναι νέα.

Μέχρι να φτάσουμε, βέβαια, στο σημείο ο κινεζικός κολοσσός να κατασκευάζει χωρίς τη βοήθεια τρίτων το δικό της αυτοκίνητο θα χρειαστεί να κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι και να δημιουργηθούν οι κατάλληλες δομές ώστε να υποστηρίξουν το παράτολμο εγχείρημα.

Έως τότε η Huawei δεν πρόκειται να κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Αντιθέτως θα κινηθεί επιθετικά παράγοντας τεχνολογίας και προσφέροντας τεχνογνωσία για την εξέλιξη πιο έξυπνων και πιο αποδοτικών οχημάτων.

Το πρώτο δείγμα γραφής των δυνατοτήτων της Huawei έρχεται από την Σαγκάη και τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που φιλοξενεί αυτές τις ημέρες η κινεζική μεγαλούπολη.

Ονομάζεται Seres SF5, κατασκευάζεται από την Cirus και μπορεί να μην κουβαλάει το λογότυπο της Huawei, ωστόσο, φέρει την «εξελικτική» υπογραφή του τεχνολογικού κολοσσού.

Το Seres SF5 φτάνει σε μήκος τα 4,7 μέτρα, αποτελώντας ένα πολυτελές SUV το οποίο θα μπορούσε να συγκριθεί με την BMW X3 και το Audi Q5.

Η ιδιαιτερότητά του προκύπτει από το σύστημα κίνησης με το οποίο εφοδιάζεται και αποτελείται από δύο πανίσχυρα ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 551 ίππων και έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρου.

Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ φροντίζουν για την κίνηση του κινεζικού crossover και την επιτάχυνσή του από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, την ίδια στιγμή που ο κινητήρας βενζίνης έχει τον ρόλο της γεννήτριας.

Η αυτονομία που εξασφαλίζουν οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου φτάνει τα 180 χιλιόμετρα, ωστόσο, με τη βοήθεια του κινητήρα βενζίνης, η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά ακόμα και τα 1.000 χιλιόμετρα.

Μάλιστα το Seres SF5 θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει με την απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια και ένα μικρό «νοικοκυριό», λειτουργώντας σε περίπτωση ανάγκης ως γεννήτρια.

Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει άμεσα και η τιμή του θα ξεκινά από τα 27.700 ευρώ, ενώ θα μπορεί κανείς να το αποκτήσει και από τις εκθέσεις της Huawei, αρκετές εκ των οποίων θα το φιλοξενούν.