Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να αποκτήσετε μια... Ferrari


Αν πάντα επιθυμούσατε να αποκτήσετε μια Ferrari, τότε υπάρχει ένας συγκριτικά εύκολος τρόπος ώστε το όνειρό σας να γίνει πραγματικότητα.

  • 14/4/2020

Η απόκτηση μιας Ferrari στοιχειώνει τα όνειρα κάθε λάτρη της αυτοκίνησης που σέβεται τον εαυτό του. Ένας ευσεβής και απολύτως δικαιολογημένος πόθος, ο οποίος στις περισσότερες των περιπτώσεων μένει ανικανοποίητος.

Αυτό, βέβαια, μπορεί να αλλάξει αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις που θα μπορούσαν να μας εξασφαλίσουν  πρόσβαση έστω και σε ένα μικρό κομμάτι της ιστορίας της ιταλικής φίρμας.

Σε έναν κινητήρα που φέρει την υπογραφή των μηχανικών του Maranello και σε μια κλασική και ως εκ τούτου διαχρονική φιγούρα- η οποία μπορεί να αποτελέσει μια σίγουρη επένδυση για το αβέβαιο μέλλον.

Για τους παλαιότερους ή τους πιο διαβασμένους το Fiat Dino δεν αποτελεί μια άγνωστη ποσότητα. Ούτε βέβαια και αμελητέα, μιας και κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειές του φιλοξενούσε έναν κινητήρα της Ferrari.

Όχι οποιονδήποτε κινητήρα της Ferrari αλλά τον πρώτο εξακύλινδρο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας, ο οποίος μάλιστα ονομάστηκε Dino μιας και η ιδέα για τη δημιουργία προήλθε από τον γιο του Enzo Ferrari, το nickname του οποίου ήταν Dino.

Ο  Alfredo -Dino- Ferrari έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 24 ετών και θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη του, ο Enzo Ferrari όχι μόνο υλοποίησε την ιδέα του αλλά δημιούργησε μια σειρά μοντέλων που έφεραν το όνομά του.

Το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν είχε την επιτυχία που θα περίμενε κανείς, ωστόσο, οι μικρότεροι σε χωρητικότητα κινητήρες αποτέλεσαν μια πολύτιμη παρακαταθήκη για την Ferrari, η οποία άρχισε να προσθέτει στο πελατολόγιό της νέα ονόματα και διευθύνσεις.

Η αρχική σκέψη πίσω από τη δημιουργία των εξακύλινδρων συνόλων ήταν η χρήση τους στις αγωνιστικές δραστηριότητες της Ferrari και ειδικότερα στην κατηγορία της F2. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, απαιτούσε η τοποθέτησή τους σε αυτοκίνητα παραγωγής τα οποία μάλιστα θα διέθεταν τουλάχιστον 500 αντίτυπα.

Έτσι, λοιπόν, η Ferrari απευθύνθηκε στη Fiat η οποία βεβαίως είδε με καλό μάτι το ενδεχόμενο να πασπαλίσει με την την αστερόσκονη του Maranello το νέο Gran Coupe το οποίο θα περνούσε στην παραγωγή. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Fiat Dino, το οποίο στην αρχική του εκδοχή φορούσε έναν V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων.

Tον ίδιο κινητήρα, η παραγωγή του οποίου είχε μεταφερθεί στο Τορίνο σε εγκαταστάσεις της Fiat, φορούσε και η Ferrari Dino 206 GT, έως ότου αντικατασταθεί από το επίσης εξακύλινδρο σύνολο των 2,4 λίτρων που τοποθετήθηκε και στα δύο ομώνυμα αυτοκίνητα.

Η ιστορία του εν λόγω κινητήρα, ωστόσο, δεν σταματά εδώ, μιας και η καριέρα του συνεχίστηκε δίνοντας ζωή αυτήν τη φορά σε μια Lancia. Ο λόγος για τη Stratos, η έκδοση παραγωγής της οποίας απέδιδε 190 ίππους.

Κι αν η Lancia Stratos των μόλις 500 αντιτύπων φαντάζει πιο εξωτική από τα περισσότερα μοντέλα της Ferrari δεν ισχύει το ίδιο για το Fiat Dino, η coupe εκδοχή του οποίου -υπήρξε και Spider- πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από τα 30.000 ευρώ.

Με ακόμα λιγότερα χρήματα μπορεί να αποκτήσει κανείς την οκτακύλινδρη Lancia Thema 8.32 που επίσης είχε την τύχη να στριμώξει κάτω από το καπό της έναν κινητήρα της Ferrari, ωστόσο, αν θα επενδύαμε τις αποταμιεύσεις μας σε ένα powered by Ferrari τετράτροχο τότε αυτό θα ήταν το Fiat Dino.

Διαβάστε επίσης:

Citroen SM: To αυτοκίνητο που ταξίδεψε από το μέλλον