Μετά την ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας για την επένδυση 1,1 δισεκατομμυρίου δολαρίου για την αστική κινητικότητα, αυτή είναι η δεύτερη κοινοπραξία ανάμεσα στους δύο κατασκευαστές. Η οποία αφορά στην κοινή εξέλιξη της επόμενης γενιάς των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης και στάθμευσης επιπέδου 3 και επιπέδου 4.
Η συνεργασία αυτή θα επιτρέψει τόσο στην Daimler όσο και στην BMW να λανσάρουν τις νέες τεχνολογίες επιπέδου 4 στην παραγωγή και έως το 2025. Η συνεργασία περιλαμβάνει την αξιοποίηση των ανεξάρτητων αποτελεσμάτων σε μία κοινή πλατφόρμα ώστε να επιταχυνθεί η τεχνολογία και παράλληλα αυτό να γίνει με οικονομία κλίμακος.
Η BMW σκοπεύει να λανσάρει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 στο επερχόμενο ηλεκτρικό iNext το 2021, ενώ η Mercedes θα διαθέτει επίσης την αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 σε αρκετά μοντέλα της από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας.
"Αντί για μεμονωμένες, αυτόνομες λύσεις, θέλουμε να αναπτύξουμε ένα αξιόπιστο συνολικό σύστημα που θα προσφέρει προστιθέμενη αξία για τους πελάτες", δήλωσε ο Ola Kälenius, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler. «Με τους σωστούς συνεργάτες θέλουμε να σημειώσουμε σημαντική πρόοδο στην εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας και να την φέρουμε με ασφάλεια στο δρόμο».
Ο Klaus Fröhlich, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW, πρόσθεσε: "Στο BMW Group, οι μακροχρόνιες εταιρικές σχέσεις στο πλαίσιο μιας ευέλικτης μη αποκλειστικής πλατφόρμας είναι θεμελιώδεις για την προώθηση της αυτόνομης οδήγησης. Ο συνδυασμός της βασικής εμπειρίας των δύο εταιρειών μας θα ενισχύσει και θα επιταχύνει την πρόοδο αυτής της τεχνολογίας".