Μπορεί η επόμενη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση της BMW να μην διαθέτει την εξεζητημένη αρχιτεκτονική του BMW i3, αποφεύγοντας για ευνόητους λόγους τη χρήση συνθετικών υλικών και δη ανθρακονημάτων, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι οι Βαυαροί πρόκειται να συμβιβαστούν με την ιδέα ενός μη ανταγωνιστικού ηλεκτροκίνητου τετράτροχου.
Αυτό τουλάχιστον αφήνουν να εννοηθεί οι πληροφορίες σχετικά με το BMW iNext και την έκδοση παραγωγής του η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική πορεία της το 2021.
Δημοσιεύματα στον αγγλικό Τύπο θέλουν τη νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση της BMW να διαθέτει αυτονομία έως και 580 χιλιόμετρα, επίδοση που με τα σημερινά δεδομένα τουλάχιστον θα τοποθετούσε το iNext στην κορυφή της κατηγορίας των ηλεκτρικών οχημάτων.
Προφανώς η μεγάλη αυτονομία δεν θα είναι το μόνο καινοτόμο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, καθώς αναμένεται να ενσωματώνει και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές αυτόνομης οδήγησης, εξαντλώντας τα όρια που θέτει το υπό διαμόρφωση νομοθετικό πλαίσιο.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι αν το BMW iNext θα υιοθετήσει μια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω-κινητήριο άξονα ή αν θα ακολουθήσει μια πιο συμβατική λύση. Κανείς, βέβαια, δεν μπορεί να αποκλείσει και την παρουσία δύο ηλεκτροκινητήρων με σκοπό τη διαμόρφωση τετρακίνητων εκδόσεων.