Μετρώντας επτά γενιές εξέλιξης, η σειρά M5, για τρίτη φορά στην ιστορία της, είναι διαθέσιμη σε έκδοση Touring. Διατηρώντας την πολύ επιτυχημένη φόρμουλα της sedan Μ5, η Touring προσθέτει τη πρακτικότητα στη διάθεση του αγοραστή προσφέροντας του 500 L αποθηκευτικού χώρου τα οποία χάρη στην αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνουν τα 1.630 L.
Τιμές που αν κοιτάξει κανείς τα απόλυτα νούμερα θα διαπιστώσει ότι είναι ελαφρώς μειωμένα (περίπου κατά 12 %) από την απλή Touring έκδοσή της σειράς 5 γεγονός που οφείλεται στα δεσίματα του αμαξώματος που χρειάζονται για να έχει την ίδια ακαμψία με την sedan Μ5.
Διατηρώντας το ίδιο μήκος (5.096 mm) εντυπωσιακό είναι το πόσο φαρδύτερη είναι η M5 Touring από την απλή της έκδοση, ούσα 75 mm φαρδύτερη στα εμπρός φτερά και 45 mm στα πίσω. Στο σύνολο της η νέα BMW M5 Touring είναι κατά 6 mm πιο ψηλή από την Sedan και είναι μόλις 40 kg βαρύτερη.
Την εντυπωσιακή σιλουέτα ολοκληρώνουν στο πίσω μέρος η ευμεγέθης αεροτομή στο πάνω μέρος της πέμπτης πόρτας, ο διπλός εντυπωσιακός διαχύτης (τόσο η αεροτομή όσο και ο διαχύτης είναι στο χρώμα του ανθακονήματος στο εξοπλιστικό έξτρα πακέτο Μ Performance) και τα φωτιστικά σώματα τα οποία «σβήνουν» στα πίσω φτερά.
Κάτω από το καπό βρίσκεται το εκρηκτικό υβριδικό σύνολο, που γνωρίσαμε στο λανσάρισμα της M5 πριν μερικούς μήνες, το οποίο χάρη στον πολύστροφο V8 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 4.4 L, συνδυαζόμενο με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται ουσιαστικά τοποθετημένος σχεδόν μέσα στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic, παράγει 727 PS και 1000 Nm ροπής. Νούμερα που επιτρέπουν στην Μ5 Touring να φτάνει τα 100 km/h από στάση σε 3.6 sec. Σχετικά με τη τελική ταχύτητα υπάρχει η επιλογή του M Driver’s Pack το οποίο μετατοπίζει τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 305 km/h.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, διαθέτοντας επίσης και τετραδιεύθυνση, με το μεγαλύτερο ποσοστό να μεταφέρεται μόνιμα στο πίσω άξονα ενώ το σύστημα xDrive M παρέχει στον οδηγό την επιλογή να μεταφέρει όλο το ποσοστό της ροπής του κινητήρα στους πίσω τροχούς μόνο μετατρέποντας την M5 Touring σε... βασίλισσα ντριφταρίσματος και καπνίσματος των πίσω ελαστικών.
Τα επίπεδα εξοπλισμού παραμένουν ίδια με τη sedan Μ5, ενώ στάνταρ είναι οι δίχρωμες ζάντες 20 ιντσών στον εμπρός άξονα, 21 ιντσών στον πίσω και η γυάλινη πανοραμική οροφή.
Όσον αφορά την τιμή απόκτησης στην Ελλάδα, η ελληνική ειαγωγική εταιρεία ανακοίνωσε πως όποιος θέλει να αποκτήσει μια M5 Touring θα πρέπει να δαπανήσει τουλάχιστον 153.500€. Επίσης είναι διαθέσιμη και μέσω του προγράμματος ΒΜW Leasing, με ενδεικτικό μηνιαίο μίσθωμα 1.982,06€.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota GR Yaris: Στην Κύπρο η μία από τις 200 συλλεκτικές μονάδες της έκδοσης «Ogier» (photos)
Έτσι θα μοιάζει η τρίτη γενιά του Audi Q3 (photos)
Η μειωμένη ζήτηση για EVs αλλάζει τα πλάνα των εταιρειών - Τι ισχύει για κάθε brand