Η Bolide δεν είναι απλώς ένα ακριβό απόκτημα των 4 εκατομμυρίων ευρώ – είναι ένας πραγματικός καταναλωτής χρημάτων σε κάθε του πτυχή. Με έναν κινητήρα 1.600 PS, η Bolide καταναλώνει σχεδόν 80 L καυσίμου για κάθε 100 km οδήγησης.
Με δεξαμενή 84 L, το γέμισμα με καύσιμο 100 οκτανίων κοστίζει περίπου στις σημερινές τιμές 170€, ενώ για ιδανικές επιδόσεις απαιτεί αγωνιστική βενζίνη 110 οκτανίων που είναι κατά πολύ ακριβότερη. Η κατανάλωση αυτή είναι συγκρίσιμη με εκείνη ενός αγωνιστικού οχήματος και υπογραμμίζει τον εξωφρενικό χαρακτήρα της Bolide.
Ελαστικά: χρυσός σε ρόδες
Το κόστος των ελαστικών αποτελεί μία από τις πιο σοκαριστικές πτυχές της ιδιοκτησίας μιας Bolide. Τα ειδικά slick ελαστικά, σχεδιασμένα αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, έχουν διάρκεια ζωής μόλις... 60 km. Το κόστος αντικατάστασης τους φτάνει τα 7.000 ευρώ για ένα σετ.
Πριν χρησιμοποιηθούν, απαιτούν τριπλή διαδικασία τοποθέτησης και αφαίρεσης για την προετοιμασία τους, ενώ για τη σωστή λειτουργία χρειάζονται προθέρμανση στους 80 βαθμούς Κελσίου.
Υποχρεωτικές ετήσιες αντικαταστάσεις
Η Bugatti Bolide απαιτεί την ετήσια αντικατάσταση τεσσάρων βασικών εξαρτημάτων, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων: των ζωνών ασφαλείας, του ρεζερβουάρ καυσίμου, του πυροσβεστήρα και της μπαταρίας του συστήματος ασφαλείας. Η συγκεκριμένη απαίτηση συνδέεται με τα αυστηρά πρότυπα ασφαλείας και την ακραία χρήση που προϋποθέτει το όχημα.
Ψύξη κινητήρα: μία διαδικασία υπομονής
Μετά από κάθε διαδρομή, η απενεργοποίηση του κινητήρα πρέπει να γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή. Συνίσταται η χρήση ειδικών ανεμιστήρων, τους οποίους προμηθεύει η ίδια η Bugatti, και η ψύξη του κινητήρα για τουλάχιστον 30 λεπτά πριν τον πλήρη τερματισμό.
Η Bugatti Bolide αποτελεί ίσως το πιο ακραίο δημιούργημα της σύγχρονης αυτοκίνησης, ένα μηχάνημα που προσφέρει επιδόσεις και εμπειρίες άνευ προηγουμένου. Ωστόσο, το τίμημα της κατοχής του είναι αστρονομικό, απαιτώντας μια συνεχή οικονομική αιμορραγία που ούτε οι πιο εύποροι συλλέκτες μπορούν να αγνοήσουν. Η Bolide είναι το απόλυτο παιχνίδι για τους ελάχιστους που μπορούν -και αντέχουν- να το συντηρήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Bugatti θέλει να σπάσει το φράγμα των 500 km/h - Με ποιο μοντέλο θα το επιχειρήσει
Mate Rimac: Προχωρά στην πλήρη εξαγορά την Bugatti - Αποκτά το μερίδιο της Porsche