Car and Driver 10 Best 2017: Τα καλύτερα Αυτοκίνητα της Χρονιάς!


ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ 10 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΟΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΤΟ 2017. 

  • 28/12/2017

Το design, η τεχνολογία, οι επιδόσεις, η οδηγική ευχαρίστηση και η αξία των αυτοκινήτων που αξιολογήσαμε περνούν από το μικροσκόπιο της συντακτικής ομάδας του Car and Driver και 10 από αυτά κατακτούν την κορυφή. Ανακαλύψτε τα!

 

BEST CITY CAR - KIA Picanto

Δεν σταματούν στιγμή οι Κορεάτες να δημιουργούν να βελτιώνονται και να πλησιάζουν όλο και πιο κοντά στον στόχο της απόλυτης καταξίωσης.

Και μπορεί ήδη το KIA Stinger, το εντυπωσιακό, πισωκίνητο κουπέ να έχει κυλήσει τους τροχούς του, αλλά σίγουρα η εταιρία δεν έχει αμελήσει να διατηρεί σε υψηλό επίπεδο ακόμη και ένα αυτοκίνητο πόλης. Το νέο KIA Picanto, βασισμένο σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα ενισχυμένη με χάλυβα υψηλής αντοχής, πηγαίνει το τρίπτυχο «ευρυχωρία-πρακτικότητα-ποιότητα» ένα βήμα παραπέρα αλλά όχι μόνον αυτό. Είναι πλήρως διασυνδεδεμένο, ασφαλέστατο σύμφωνα και με τα νέα, αυστηρά πρότυπα του EuroNCAP αλλα συνάμα δείχνει πολύ δυναμικό, καλοκατασκευασμένο και έχει μια πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης.

Διατίθεται με μια επικαιροποιημένη γκάμα κινητήρων 1 λίτρου απόδοσης 67 ίππων, 1.2 λίτρων 84 ίππων αλλά και με τον εντελώς νέο turbo κινητήρα 1.0 T-GDI 100 ίππων. Όλα αυτά συνοδεύονται από οδική συμπεριφορά πολύ πάνω από ό,τι περιμένεις από ένα αυτοκίνητο πόλης, ενώ συνάμα η άνεση και η οικονομία είναι πρώτης γραμμής.

 

CAR AND DRIVER CHOICE- Kia Picanto 1.25 MPI

Με τον κινητήρα 1.248 cc και βάρος που δεν ξεπερνά τον τόνο το KIA Picanto 1.25 MPI έχει αρκετό νεύρο χωρίς να...πληγώνει τον προϋπολογισμό σας.

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.248

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 62(84/6.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 122/4.000

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 3.595x1.595x1.485

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.400

ΒΑΡΟΣ (kg) 976

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 12,0

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 173

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 4,5

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 104

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

BEST SUPERMINI - Ford Fiesta

 

Σε μια χρονιά που τα supermini βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, το νέο Ford Fiesta κατάφερε να “κλέψει” τις εντυπώσεις. Κάτι μάλλον εύκολο για το ίδιο...

Έχοντας ήδη σπάσει πολλά ρεκόρ και διατηρώντας το δημοφιλές του όνομα για πάνω από 40 χρόνια στο προσκήνιο, το νέο Fiesta βασίστηκε στην πολύ καλή συνταγή του προκατόχου του αλλά έδωσε απλόχερα, στοιχεία που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Σχεδίαση στα όρια του ελιτίστικου (τα περνά στην πολυτελή έκδοση Vignale), αναβαθμισμένη ποιότητα συναρμογής και -κυρίως- υλικών και προσοχή σε τομείς όπως της άνεσης, της καταστολής θορύβου και της ποιότητας κύλισης. Όλα αυτά βέβαια θα ήταν η...μισή δουλειά αν δεν συμπεριλαμβάνονταν 15 τεχνολογίες αιχμής ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας γνωστές από μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας όπως τα Pre-Collision Assist, παραμετροποιήσιμο Traffic Sign Recognition και Speed Limiter, Lane keeping System, Driver Alert, Cross Traffic Alert, Hill Start Assist, Adaptive Cruise Control, Rear Park Pilot, Forward Collision Warning, Active Braking και Distance Indication. Παράλληλα, με infotainment SYNC3 και ηχοσύστημα φροντισμένο από την Bang&Olufsen σίγουρα έχετε μια καλή γέφυρα για τη δικτύωση και τη διασκέδασή σας. Και μιας και αναφερθήκαμε σε αυτήν, ναι, το νέο Fiesta είναι εξίσου διασκεδαστικό με τον προκάτοχό του και μοναχά λίγο πιο ώριμο. Όσο χρειάζεται.

 

CAR AND DRIVER CHOICE - 1.0 EcoBoost 100 PS

Ο πολυβραβευμένος κινητήρας EcoBoost του ενός λίτρου στην έκδοση των 100 ίππων με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι μια θαυμάσια επιλογή σε επίπεδο απόδοσης και ταιριάσματος με το πλαίσιο.

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 3ΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 998

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 74(100)/6.500

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 170/1.500

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.040x1.941x1.476

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.493

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.144

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 10,5

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 183

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 4,3

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 97

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

 

BEST SMALL FAMILY CAR - VW Golf

 

Μετά από αλλεπάλληλα ρετούς, η VW δεν τόλμησε να παρουσιάσει ένα εντελώς νέο concept στη μικρομεσαία κατηγορία. Εντούτοις κέρδισε όχι μόνο τις εντυπώσεις αλλά και τη διάκριση του καλύτερου μικρού οικογενειακού αυτοκινήτου για το 2017.

Είναι μάλλον προφανές ότι από τη Volkswagen των τελευταίων χρόνων δεν περιμένεις κάτι το μοναδικό σε σχεδίαση στο Golf. Έτσι είναι. Το ιερό «τοτέμ» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στηρίζει και στηρίζεται στην παράδοση του, στο ισχυρό όνομα του. Το νέο Golf -update το προσδιορίζουν στη Volkswagen- διατηρεί συνάφεια με το πρόσφατο παρελθόν του αλλά συμπεριλαμβάνεται στις κρίσεις μας για το Car and Driver 10 Best λόγω της πολυεπίπεδης ανανέωσης που περιλαμβάνει νέους προηγμένους κινητήρες (προεξάρχοντος του 1.5 TSI Evo με 150 PS), βελτιωμένη σχεδίαση, μία νέα γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με έλεγχο μέσω χειρονομιών, αφής και φωνής και περισσότερες λειτουργίες. Επίσης νέα ευφυή συστήματα υποστήριξης με σύστημα που βοηθά τον οδηγό σε συνθήκες αυξημένης κίνησης, με το νέο σύστημα αναγνώρισης πεζών για το Front Assist με τη λειτουργία City Emergency Brake, με το Trailer Assist, που ελέγχει καλύτερα την πορεία του ρυμουλκούμενου οχήματος (για πρώτη φορά στην κατηγορία) και το Emergency Assist. Επιπλέον, η προληπτική προστασία των επιβατών (PreCrash) εξελίχθηκε περαιτέρω. Μια πλειάδα μοντέλων απαρτίζει την οικογένεια από το Golf Variant και Alltrack, μέχρι τα GTI, GTD και Golf R. Κάθε Golf από το 1000άρι TSI μέχρι και R δίνει ρεσιτάλ συγκροτημένου χαρακτήρα, οδικής συμπεριφοράς και ποιότητας κύλισης.

 

CAR AND DRIVER CHOICE - 1.5 EVO TSI 150 PS DSG

O νέος 1500άρης turbo βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG αποδεικνύεται ένας εξαιρετικός συνδυασμός απόδοσης και άνεσης.

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.498

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 110(150)/5.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 250/1.500-3.500

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.258x1.799x1.492

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.620

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.205

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 8,3

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 216

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 5,8

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 1331

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

 

BEST FAMILY CAR - Opel Insignia Grand Sport & Sports Tourer

 

Αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία δεν είναι ένα Opel του μέλλοντος. Είναι το νέο Insignia Sport, ένα αυτοκίνητο που ανοίγει το παράθυρο του μέλλοντος για τη γερμανική φίρμα, σήμερα.

 

Η ναυαρχίδα της Opel στη μεσαία κατηγορία, έρχεται με σπορ σχεδίαση εμπνευσμένη από το Opel Monza Concept συνδυάζοντας την οδική συμπεριφορά με την πρακτικότητα και ένα premium περιβάλλον καμπίνας καθώς και καινοτόμες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας όπως είναι οι προβολείς LED matrix και το σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring) μέχρι το Opel OnStar. Διατίθεται με σύστημα τετρακίνησης με κατανομή ροπής (torque vectoring), οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και κάμερα 360° και μαζί με τη νέα γενιά κινητήρων turbo, χαρίζουν στον οδηγό εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Εξοπλισμένο με πολλά συστήματα υποστήριξης τελευταίας γενιάς, το νέο Insignia Grand Sport δεν ενδιαφέρεται μόνο για την ασφάλεια των δικών του επιβατών: είναι το πρώτο Opel με ενεργό αλουμινένιο καπό το οποίο, σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό, ανασηκώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου για να αυξήσει την απόσταση από τα σκληρά μέρη το κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι σημαντικά την προστασία. Συνολικά το Insignia Grand Sport εντυπωσιάζει καθώς συνδυάζει μια σπορ εικόνα τόσο σε εμφάνιση όσο και σε οδική συμπεριφορά με χώρους, ανέσεις, αντιληπτή ποιότητα και ευκολίες μια λιμουζίνας πρώτης γραμμής.

 

CAR AND DRIVER CHOICE - OPEL INSIGNIA GRAND SPORT 1.6 TURBO D 136 PS

Ένα ενδιαφέρον μοτέρ πετρελαίου με εξαιρετική απόδοση ροπής που μπορεί να κινήσει με ασφάλεια και ησυχία πέντε επιβάτες για μεγάλες αποστάσεις με χαμηλή κατανάλωση

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.598

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 100(136)/3.5000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 320/2.000-2.250

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.897x1.863x1.455

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.829

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.428

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 10,5

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 211

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 5,1

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 131

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

BEST CROSSOVER/SUV - Volvo XC60

 

 

Μετά το XC90 και τη σειρά «90», η Volvo διευρύνει τη γκάμα των αυτοκινήτων της παρουσιάζοντας το νέο XC60. Είναι προφανές ότι δε θα μπορούσε να είναι τίποτε λιγότερο από άριστο.

Η δημοφιλία του XC60 στη χώρα μας είναι δεδομένη καθώς εδώ και χρόνια πλασάρεται στις υψηλότερες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Με τη νέα αρχιτεκτονική δημιουργίας αυτοκινήτων η σουηδική φίρμα έφτιαξε το νέο της μεσαίο μοντέλο με απέριττη σχεδίαση, εξαιρετική ποιότητα υλικών και κατασκευής που συνδυάζει το σκανδιναβικό design με τις σύγχρονες επιταγές σε ό,τι αφορά την ασφάλεια (χάρη στην κορυφαία “ομπρέλα” City Safety), τη διασυνδεσιμότητα και τον αέρα του ξεχωριστού που ένα premium μοντέλο πρέπει πάντα να έχει.

Με κορυφαίους δίλιτρους κινητήρες diesel και βενζίνης στα δύο λίτρα με απόδοση από 190 μέχρι 320 ίππους, με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και βέβαια με προηγμένη τετρακίνηση αλλά και αερανάρτηση το νέο XC60 μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και ήσυχα στον αυτοκινητόδρομο αλλά και με σιγουριά και υψηλό δείκτη ικανοτήτων σε εκτός δρόμου διαδρομές. Είναι πολυτελές χωρίς να προκαλεί και δημιουργεί μια νέα ισορροπία στην κατηγορία καθώς προσφέρει μια φρέσκια νότα διαφορετικότητας και έναν αέρα δυναμισμού που δύσκολα τα συναντά κανείς σε αυτοκίνητα τέτοιου χαρακτήρα και μεγέθους.

 

CAR AND DRIVER CHOICE - VOLVO XC60 2.0 D5 AWD 235 PS AUTO

 

Ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας είναι ο κορυφαίος της αγοράς σε απόδοση, εξαιρετικός σε λειτουργία προσφέροντας σούπερ επιδόσεις στο σουηδικό SUV. Χωρίς επιμέρους επιλογές παραμετροποίησης off road το σύστημα τετρακίνησης είναι άμεσο σε απόκριση.

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.969

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 173(235)/4.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 480/1.750-2.250

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.688x1.902x1.658

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.868

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.814

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 7,2

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 220

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 5,5

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 144

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

 

BEST HYBRID/ELECTRIC CAR - smart fortwo/forfour ed

 

Έχει κατακτήσει τον τίτλο του Car and Driver 10 Best για το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης ως συμβατικό μοντέλο. Τώρα τα smart fortwo και forfour electric drive κάνουν τον όρο αστική ηλεκτροκίνηση πιο αποδοτική από ποτέ.

Στην διαρκή προσπάθεια εξέλιξης της ως μια μάρκα με το βλέμμα προς το μέλλον, η smart ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το 2020 όλη η γκάμα της θα είναι αποκλειστικά και μόνο ηλεκτροκίνητη! Μέχρι τότε διαπιστώνουμε ότι η τελευταία γενιά fortwo και forfour ωρίμασε τόσο ώστε να δεχθεί ό,τι πιο φρέσκο σε επίπεδο ηλεκτρικής τεχνολογίας. Με ηλεκτροκινητήρα που αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της Mercedes-Benz με τη Renault, αποδίδει μέγιστη ισχύ 82 PS και μέγιστη ροπή 160 Nm, όσο δηλαδή ένα καλό turbo 1000άρι μοτέρ βενζίνης. Οι μπαταρίες είναι λιθίου-ιόντων, με χωρητικότητα 17,6 kWh και για να φορτίσουν με ταχυφορτιστή 22 kW απαιτούνται 45 λεπτά της ώρας. Η δε αυτονομία αγγίζει τα 160 km μια επίδοση πολύ πάνω από τις καθημερινές ανάγκες ενός αστικού οχήματος με τις διαστάσεις και την ευελιξία των smart. Σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε όχι μόνο την άριστη ποιότητα, και την αναβαθμισμένη ασφάλεια αλλά και την πολύ συγκροτημένη οδική τους συμπεριφορά που τα καθιστά ιδανικά για πολλαπλές χρήσεις. Το δε smart forfour χάρη στην 4θέσια και 5πορτη λογική του είναι μαι χρυσή τομή ανάμεσα στην πρακτικότητα και την ευελιξία.

 

TECH INFO                        smart fortwo electric drive              smart forfour electric drive

 

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟΣ ΤΡΙΦΑΣΙΚΟΣ

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ (kW/PS)               60/82                                                  60/82

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm)                   160                                                     160

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΛΙΘΙΟΥ ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ ΙΟΝΤΩΝ

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (kWh)                 17,6                                                    17,6

ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (h) ΑΠΟ 45' ΕΩΣ 6 ΩΡΕΣ ΑΠΟ 45' ΕΩΣ 6 ΩΡΕΣ

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΥ (mm)                                       2.695x1.663x1.555 3.495x1.665x1.554

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)                      1.873                                                  2.494

ΒΑΡΟΣ (kg)                                1.085                                                 1.200

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s)                               11,5                                                  12,7

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h)              130                                                  130

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (kWh/100km)* 11,5                                           12,7

ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ (km)*               160                                            155

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

 

 

BEST HOT HATCH - Honda Civic Type R

 

Σε ένα περιβάλλον όπου οι αποδόσεις κινητήρων έχουν φτάσει σε απίστευτα επίπεδα, η Honda υπενθυμίζει ότι ξέρει από αδρεναλίνη.

Οι Ιάπωνες πάντα είχαν την ικανότητα να παράγουν γρήγορα αυτοκίνητα. Γι αυτό και πολύ συχνά παρουσιάζουν μοντέλα όπως το Type R. Υπενθυμίζουμε ότι η προηγούμενη γενιά του είχε επίσης κερδίσει τον ίδιο τίτλο το 2016. Μόνο που το προηγούμενο ήταν ένα hatcback που είχε «πιάσει ταβάνι». Ιδού λοιπόν το 2017 να βρίσκει τη δέκατη γενιά Civic με ένα εντελώς νέο πάτωμα και μια ευκαιρία για restart. Κι αν το προηγούμενο Type R περνούσε απαρατήρητο αισθητικά δεν ισχύει το ίδιο με το τρέχον. Τόσο μαχητικό που θαρρείς και ήρθε από την...Τανάγρα, τόσο ψαγμένο και ικανό που σε βάζει στη θέση σου με το στήσιμό του παρά το προσθιοκίνητο του πράγματος και τους 320 ίππους του.

 

TECH INFO

HONDA CIVIC TYPE R

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.996

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 235(320)/6.500

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 400/2.500-4.500

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.557x1.877x1.435

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.700

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.423

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 5,7

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 272

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km)7,7

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 176

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

BEST PERFORMANCE CAR - Audi RS 3

 

Αν θέλετε να κινηθείτε με ρυθμό επιπέδου supercar -κυριολεκτικά- και συνάμα να κυκλοφορείτε με το αυτοκίνητο «της διπλανής πόρτας» μην κοιτάξετε αλλού. Ήρθε το RS3.

Σε μια διατήρηση της τευτονικής αυστηρότητας και αισθητικής πειθαρχίας που διακρίνει τα αυτοκίνητα της Audi, το νέο RS3 έρχεται να προσθέσει μια μοναδική παράμετρο: της παραβατικότητας per se που αντανακλά ένα δυομισάλιτρο μοτέρ και 400 ίπποι. Γιατί όταν σου υπόσχονται 4,1 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 km/h από στάση ή όταν έχεις 280 km/h τελικής ταχύτητας, τότε δεν μπορεί παρά να είσαι διαρκώς επάνω στη λεπτή, κόκκινη γραμμή που χωρίζει το αυτοκίνητο που σε πηγαίνει στη δουλειά σου, από το αυτοκίνητο που σε εκτοξεύει και σου συμπιέζει τα εγκεφαλικά σου κύτταρα σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού.

Αισθητικά λοιπόν δεν έχει κάτι που να σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι, είναι όμως τόσο αρμονικό, ποιοτικό και πλήρες σε ευκολίες και ανέσεις που θαρρείς ότι όλα είναι απλά για να σου κάνουν τη ζωή πιο ήρεμη. Πλάνη οικτρά με το πάτημα του κουμπιού έναυσης του κινητήρα να εγείρει μαζί και υπόνοιες περί του αντιθέτου. Με τετρακίνηση και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το RS3 Sportback είναι 25 mm χαμηλότερο από το Audi A3 1.0 TFSI των 116 ίππων. Ναι καλά συμπεράνατε, είναι το αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με το μεγαλύτερο εύρος ισχύος στον κόσμο.

 

TECH INFO

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΒΕΝΖΙΝΗ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 2.480

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 294(400)/5.850-7.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 480/1.700-5.850

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.335x1.800x1.411

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.631

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.510

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 4,1

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 280

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 8,3

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 189

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

BEST FUN-TO-DRIVE CAR - Abarth 124 Spider

 

O σκορπιός ζει και βασιλεύει. Έστω κι αν χρειάστηκε να ξενιτευτεί στη μακρινή Ιαπωνία για να βρει εκεί τη συνέχιση της παράδοσης του που θέλει αυτοκίνητα γρήγορα και δυνατά, σαν ένα φλιτζάνι εσπρέσσο.

Το σπορτίβικο παρακλάδι της Fiat δε μπορούσε να ασχολείται αενάως μόνο με το 500. Έπρεπε να βρει ένα αυτοκίνητο καλό, κομψό και fun-to-drive για να συνεχίσει την παράδοση των spider μοντέλων της. Με μάλλον συνοπτικές διαδικασίες κατάφερε να συμφωνήσει με τη Mazda και να περιποιηθεί με ίδια μέσα το MX-5. Τα μέσα, εκτός από το πάτωμα που συναρμολογείται στην Ιαπωνία κι έρχεται ακολούθως στην Ιταλία περιλαμβάνουν τον 1400άρη turbo βενζινοκινητήρα 170 ίππων του Gruppo με ιδιαίτερη ακουστική φροντίδα. Η επιμέλεια έχει να κάνει και με όσα κάνουν ένα αυτοκίνητο διασκεδαστικό στην οδήγηση όπως είναι η ιδανική κατανομή βάρους εμπρός/πίσω για να γίνεται η πίσω κίνηση ευχή και όχι...κατάρα, ενώ και το βάρος το ίδιο έχει συγκρατηθεί στα χίλια και κάτι κιλά. Τιμόνι, αναρτήσεις και φρένα είναι επίσης φροντισμένα για όμορφη, διασκεδαστική οδήγηση. Κι έτσι είναι. Σε κάθε απλή διαδρομή το Abarth 124 Spider γίνεται ένα μέσο χαράς και οδηγικής ευεξίας, ένα δείγμα μιας εποχής που όλο και περισσότερο εκλείπει στις μέρες μας. Δεν αναφέραμε κιλά ανά ίππο, 0-100 km/h, καταναλώσεις, εκπομπές CO2 ή επίπεδα θορύβου. Ποιος νοιάζεται;

 

TECH INFO ΑΒΑRΤΗ 124 SPIDER

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ BENZINH

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 1.368

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 125 (170)/5.500

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 250/2.500

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.054x1.740x1.233

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.310

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.060

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 6,8

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 232

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 6,4

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 148

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

 

BEST PREMIUM CAR - BMW 5 Series

 

Βασισμένη σε μια ακριβή, hi-tech πλατφόρμα, μπολιασμένη με ό,τι κομίζει η σύγχρονη τεχνολογία, η νέα 5άρα δε θα μπορούσε παρά να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας της, μη χάνοντας τίποτε από την οδηγική ευχαρίστηση.

Δεν είναι καθόλου εύκολο να αγγίζεις τα 5 μέτρα μήκους, να έχεις ένα μεταξόνιο κοντά στα 3 μέτρα και βάρος κοντά στον ενάμισι τόνο και παρόλα αυτά να κινείσαι με ρυθμό 10/10 με μια 530d xDrive 265 ίππων και 620 Nm με ενεργή τετραδιεύθυνση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ σαν να ήταν ένα καλοστημένο sport sedan. H νέα 5άρα χτίστηκε με χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής, αλουμινίου και μαγνήσιου. Ακολούθως σχεδιάστηκε επιμελώς τόσο σε αισθητικό όσο και σε αεροδυναμικό επίπεδο (το τελευταίο από τα χέρια ενός εκ των κορυφαίων αεροδυναμιστών παγκοσμίως, του Γιάννη Δημητρίου) και παρότι ενδύθηκε δέρμα, ξύλο, αλουμίνιο και άλλα ακριβά υλικά δεν έχασε τίποτε από τους δύο πυλώνες που τη στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια: Άνεση και οδηγική ευχαρίστηση παρά το γεγονός ότι μπορεί μέχρι και αυτόνομα να κινηθεί χάρη στα προηγμένα συστήματα που διαθέτει. Διατίθεται με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου αλλά και ως plug-in έκδοση με ηλεκτρική λειτουργία και αυτονομία και με μια λίστα από στάνταρ ή προαιρετικά στοιχειά εξοπλισμού που κόβουν την ανάσα. Κι όλα αυτά με ένα σύνολο διακριτικό που δε «φωνάζει» για τις καταβολές του ούτε προκαλεί αισθητικά.

CAR AND DRIVER CHOICE - BMW 530d xDRIVE

Ίσως πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο όχι μόνο στη γκάμα αλλά και στην κατηγορία ολόκληρη με πλούσια αποθέματα ισχύος και ροπής, απίστευτη ησυχία, οικονομία και οδήγηση άλλου επιπέδου.

 

TECH INFO 530d xDRIVE

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, TURBO

ΚΑΥΣΙΜΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 2.993

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm] 195 (265)/4.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm) 620/2.000-2.500

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXY (mm) 4.936x1.868x1.479

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 2.975

ΒΑΡΟΣ (kg) 1.695

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

0-100 km/h (s) 5,4

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h) 250

ΜEΙΚΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100km) 5,4

ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km) 142

* ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.

 

CAR AND DRIVER 10 BEST

 

 

 

Η μέθοδος επιλογής των 10 καλύτερων αυτοκινήτων της χρονιάς.

1. Οι 10 κατηγορίες « Car and Driver 10 Best» έχουν οριστεί με γνώμονα τους διεθνείς διαχωρισμούς κατηγοριοποιήσεις των αυτοκινήτων αλλά με επιπλέον στοιχεία τα οποία ορίζονται από τις διεθνείς τάσεις της αγοράς, όπως οδηγικά, χρηστικά ή γενικά προϊοντικά κριτήρια. Οι κατηγορίες είναι οι εξής:

 

  • BEST CITY CAR (Καλύτερο Αυτοκίνητο Πόλης)
  • BEST SUPERMINI (Καλύτερο SUPERMINI)
  • BEST SMALL FAMILY CAR (Καλύτερο Μικρό Οικογενειακό Αυτοκίνητο)
  • BEST FAMILY CAR (Καλύτερο Οικογενειακό Αυτοκίνητο)
  • BEST CROSSOVER/SUV (Καλύτερο Crossover/SUV)
  • BEST HYBRID CAR (Καλύτερο Υβριδικό)
  • BEST HOT HATCH (Καλύτερο Hatchback Επιδόσεων)
  • BEST PERFORMANCE CAR (Καλύτερο Αυτοκίνητο Υψηλών Eπιδόσεων)
  • BEST FUN-TO-DRIVE CAR (Πιο Uιασκεδαστικό Αυτοκίνητο Οδήγησης)
  • BEST PREMIUM CAR (Καλύτερο Αυτοκίνητο Πολυτελείας)


2. Κριτήριο για να συμπεριληφθεί ένα αυτοκίνητο στο « Car and Driver 10 Best» είναι να βασίζεται σε πλήρως νέα πλατφόρμα ή να διαθέτει διαφοροποιημένη τεχνολογία σε μεγάλο βαθμό (πχ. υβριδοποίηση συμβατικού, επέκταση γκάμας σε άλλους τύπους αμαξώματος ή σε άλλες κατηγορίες, κλπ.) και να διατίθεται εμπορικά στην Ελλάδα μέσα στη χρονιά που ολοκληρώνεται.


3. Να έχει οδηγηθεί-δοκιμαστεί από το Car and Driver στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.


4. Για την επιλογή της τελικής δεκάδας «Car and Driver 10 Best» υπόψη λαμβάνεται: η οδηγική απόλαυση, τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά, το εύρος εξοπλιστικών εκδόσεων, η άριστη υλοποίηση, αλλά και ο βέλτιστος συνδυασμός αξίας/τιμής για τον καταναλωτή.


5. Το όριο τιμής για να συμπεριληφθεί ένα αυτοκίνητο στο «Car and Driver 10 Best» είναι τα 100.000 ευρώ. Ας μην ξεχνάμε ότι η κατηγορία των υπεραυτοκινήτων (που ουσιαστικά) δεν έχει όριο τιμής θα μπορούσε πάντα να έχει τα κορυφαία αυτοκίνητα. Όμως, στο Car and Driver πιστεύουμε ότι επίτευγμα είναι η δημιουργία ενός κορυφαίου αυτοκινήτου με την μικρότερη δυνατή τιμή, ορίζοντας το προαναφερόμενο ποσό ως οροφή.

JOIN US