Cupra: Διπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με το 2021 για το 2022


H Cupra κατάφερε να διπλασιάσει τις παραδόσεις νέων οχημάτων εντός του 2022 σε σχέση με το 2021, ενώ περιμένει το 2023 να πάει ακόμα καλύτερα.

  • ΦΩΤΟ: CUPRA
  • 13/1/2023

Η Cupra διανύει μόλις τα πρώτα της χρόνια ως ανεξάρτητη μάρκα μέσα στο VW Group, αλλά ήδη γνωρίζει σημαντική επιτυχία στις πωλήσεις της.

Συγκεκριμένα, το 2022 κατάφερε να πουλήσει 152.900 αυτοκίνητα, σχεδόν τα διπλά από όσα παρέδωσε το 2021.

Η αύξηση ανήλθε στο ποσοστό του 92,7%, καθώς το προπερασμένο έτος σημείωσε πωλήσεις ύψους 73.900 μονάδων. Την ίδια ώρα, η Seat είδε μείωση στις πωλήσεις της κατά 40,5%, φτάνοντας τις 232.700.

Επιστρέφοντας στην Cupra, η πιο δυνατή αγορά για την ισπανική μάρκα ήταν η Γερμανία, με 58.400 πωλήσεις (αύξηση 88,9%), με το Ηνωμένο Βασίλειο να ακολουθεί με 14.440 πωλήσεις (αύξηση 87,4%), την Ισπανία με 13.600 πωλήσεις (αύξηση 23,9%) και την Ιταλία με 11.300 πωλήσεις (αύξηση 83,9%). Ψηλά στη σχετική λίστα βρέθηκαν και οι Γαλλία, Αυστρία, Ελβετία, Μεξικό, Τουρκία και Ισραήλ.

Το πιο δημοφιλές μοντέλο της εταιρείας ήταν το Formentor, με 97.600 μονάδες να φτάνουν στους νέους ιδιοκτήτες τους, καταγράφοντας αύξηση 63,8% σε σχέση με το 2021.  Ακολούθησε το Born με 31.400 πωλήσεις.

«Το 2022 ήταν μια απρόβλεπτη χρονιά, αλλά σίγουρα κάναμε το καλύτερο δυνατό», δήλωσε ο CEO της Cupra και της Seat, Wayne Griffiths. «Η CUPRA συνέχισε να ξεπερνά τις προσδοκίες και εδραίωσε τη θέση της ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Οι αξιοσημείωτοι αριθμοί παραδόσεων μας αποδεικνύουν ότι η ζήτηση για τη μάρκα και τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης».

Τέλος, υπάρχει διάχυτη αισιοδοξία πως αυτές οι επιδόσεις θα επαναληφθούν και το 2023, χάρη στην είσοδο του Tavascan στην γκάμα των Ισπανών.