Dacia Logan: Διαθέσιμο με τιμές-έκπληξη


Το νέο Dacia Logan παρουσιάστηκε στην 7η Διεθνή Εκθεση Αθηνών, ένα μοντέλο που αποτελεί προϊόν του φιλόδοξου προγράμματος για την κατασκευή ενός «προσιτού σεντάν» που έθεσε σε εφαρμογή το 1998 η Renault.
  • 11/6/2007

Το νέο Dacia Logan παρουσιάστηκε στην 7η Διεθνή Εκθεση Αθηνών, ένα μοντέλο που αποτελεί προϊόν του φιλόδοξου προγράμματος για την κατασκευή ενός «προσιτού σεντάν» που έθεσε σε εφαρμογή το 1998 η Renault. Η ομάδα του προγράμματος Logan αρνήθηκε να συμβιβάσει την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο, μολονότι το χαμηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης ήταν οι προτεραιότητες. Ολες οι τεχνικές αποφάσεις λήφθηκαν βάσει ενός προγράμματος που είχε αποκλειστικό γνώμονα την απλότητα. Οι κινητήρες 1.4 (75 ίππων), 1.6 (90 ίππων) και 1.6 16V (110 ίππων) που ανήκουν στη σειρά Κ και το κιβώτιο ταχυτήτων JH που χρησιμοποιήθηκαν για το Logan έχουν αποδείξει ήδη την αξία τους στην γκάμα της Renault. Επιπλέον οι μηχανικοί της Renault συνεργάστηκαν πολύ στενά με τους προμηθευτές, για την αξιοπιστία όλων των περιφερειακών συστημάτων. Το νέο Logan υποβλήθηκε επίσης σε αυστηρές δοκιμές που καλύπτουν μια ευρεία ποικιλία συνθηκών οδήγησης, για να εξασφαλιστεί πραγματική αντοχή στον χρόνο, αλλά και η απαραίτητη ασφάλεια των επιβατών.

tεχνολογία
Συγχρόνως, η τεχνολογία της Renault κατέστησε δυνατή την επέκταση των διαστημάτων μεταξύ των service, για μείωση του κόστους χρήσης. Παράλληλα, οι μηχανικοί εστίασαν σε απλές, πρακτικές τεχνικές για την εύκολη συντήρηση, όπως για παράδειγμα οι λάμπες των προβολέων, οι οποίες είναι εύκολα προσβάσιμες από τον χώρο του κινητήρα, ώστε οι ιδιοκτήτες να μπορούν να τις αλλάξουν οι ίδιοι.

Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του αυτοκινήτου το καθιστούν εξαιρετικά ευρύχωρο και είναι ασυναγώνιστες στην κατηγορία Β, όπου και ανήκει το αυτοκίνητο. Το μήκος του (4,250mm) και το πλάτος (1,735mm) το φέρνουν αντικειμενικά πιο κοντά στα αυτοκίνητα της μεγαλύτερης κατηγορίας C. Το ευρύχωρο εσωτερικό του Logan είναι άλλο ένα θετικό του σημείο, με τα πίσω καθίσματα να αποτελούν σημείο άξιο ιδιαίτερης προσοχής: Τρεις πολύ ψηλοί επιβάτες (πάνω από 1.90 μέτρα) μπορούν να καθίσουν με άνεση, με ελεύθερο ύψος πάνω από το κεφάλι τους περίπου 25mm! Το ίδιο συμβαίνει με τον χώρο για τα πόδια, με ένα γενναιόδωρο «αέρα» 420mm.