Daewoo Korando: Kόντρα στο Lobby


Oι Κορεάτες με την κατασκευή του Korando κατάφεραν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των οχημάτων εκτός δρόμου. Προσπάθησαν να φτιάξουν οχήματα που θα ικανοποιούν την κίνηση σε ανώμαλα εδάφη, ενώ παράλληλα κοίταξαν να είναι άνετα στην οδήγηση όλο τον υπόλοιπο χρόνο - στα επίπεδα ενός συμβατικού αυτοκινήτου, κατά το δυνατόν.
  • 23/5/2001
Oι Κορεάτες με την κατασκευή του Korando κατάφεραν να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των οχημάτων εκτός δρόμου. Προσπάθησαν να φτιάξουν οχήματα που θα ικανοποιούν την κίνηση σε ανώμαλα εδάφη, ενώ παράλληλα κοίταξαν να είναι άνετα στην οδήγηση όλο τον υπόλοιπο χρόνο - στα επίπεδα ενός συμβατικού αυτοκινήτου, κατά το δυνατόν.
Σε επίπεδα εξωτερικής εμφάνισης, το Korando, κατάφερε να προσελκύσει τα βλέμματα του κόσμου πάνω του αρκετές φορές αφού δείχνει ιδιαίτερα μοντέρνο. Άλλωστε τέτοιου είδους οχήματα "μιλάνε" στο δρόμο ή, αν οι συνθήκες το απαιτούν, και έξω από αυτόν. Κατά δεύτερο λόγο, ο εξοπλισμός του Korando διαθέτει σχεδόν τα πάντα, κλιματισμού και ABS συμπεριλαμβανομένων.
Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί το Korando είναι χωρητικότητας 2,0 λίτρων με απόδοση 136 ίππους και προέρχεται από τη Mercedes, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τον κινητήρα που χρησιμοποιεί η κορεατική εταιρία για το Musso. Aυτό αποτελεί ίσως και το σημαντικότερο ατού στα χέρια των Κορεατών. Η ανάρτηση του εξοπλίζεται με διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, ενώ πίσω με άκαμπτο άξονα στηριγμένο σε διαμήκεις βραχίονες. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Το βάρος του φθάνει τα 1.750 κιλά ενώ το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,3 μέτρα. Τέλος, η μέση κατανάλωση αγγίζει την τιμή των 13,5 λίτρων ανά 100 χλμ. Όσο ο δρόμος είναι ασφάλτινος, το Korando θα σας μεταφέρει άνετα με ταχύτητα γύρω στα 140 χλμ./ώρα. Όταν γίνει η επιλογή της τετρακίνησης προκειμένου ο οδηγός να αισθάνεται άνετα , το ABS αποδεικνύεται ένα επιπλέον πρόβλημα στο χώμα, αφού αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος. Εδώ που τα λέμε, δε θα μπορούσε να είναι και αλλιώς, τη στιγμή που έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που δημιούργησε μια καινούρια κατηγορία της οποίας δείχνει να κατέχει τα σκήπτρα ακόμη και σήμερα, απέναντι σε αξιόλογο ανταγωνισμό. Το Korando, διευκρινίζουμε, δεν είναι κακό στη κίνηση εκτός δρόμου, απλώς σε σύγκριση με κάποιο κορυφαίο του είδους φαίνεται πως αδικείται. Πάντως ένας ιδιαίτερος λόγος που κάνει το Korando να γίνεται μια ενδιαφέρουσα λύση είναι σχεδόν ιδανική αναλογία design, τεχνολογίας, δυνατοτήτων και πάνω από όλα τιμής.
Οι Κορεάτες, έχουν δώσει θετικά δείγματα με τη δουλειά τους και αφήνουν περισσότερο υποσχέσεις για το μέλλον.











Κυβισμός (κ.εκ) 1998
Μέγιστη ισχύς (Ps/σ.α.λ) 136/5.500
Mέγιστη Ροπή (Nm/σ.α.λ) 185/4.600
Διαστάσεις (mm) 4330x1841x1840
Bάρος (κιλά) 1750
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ (δλ) 13,9

Τελική ταχύτητα (χ.α.ω): 168
Τιμή αυτοκινήτου: 8.275.000 δρχ.