Δεν θα πιστεύετε πόσο κοστίζει η αλλαγή ρεζερβουάρ μιας Bugatti Veyron


Τα πάντα πάνω σ' αυτό το αυτοκίνητο είναι ακραία ακριβά κάτι που ισχύει και για την διαδικασία αλλαγής του ρεζερβουάρ του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 8/12/2018

H Bugatti Veyron έχει πλέον περάσει στο πάνθεον της αυτοκινητικής ιστορίας, κάτι που σημαίνει ότι κάποιες από αυτές ίσως να χρειάζονται κάποια επισκευή ή αναπαλαίωση με στόχο την πώληση. Διαδικασίες που συνήθως κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα, που για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μοιάζουν εξωπραγματικά. 

Για παράδειγμα η εισαγωγή αέρα αποτελείται από τρία κομμάτια,, με το επάνω μέρος να κοστίζει 4.000 δολάρια (επί δύο, καθώς υπάρχουν δύο εισαγωγές καυσίμου στην Veyron). Για σύγκριση το ίδιο κομμάτι σε μία Lamborghini Huracan κοστίζει γύρω στα 1.200 δολάρια ενώ σε μία Corvette δεν ξεπερνά τα 220 δολάρια.Το κόστος εργασίας για την αντικατάστασή του στην Veyron ανέρχεται στα 1.800 δολάρια.

Το κόστος αλλαγής των δύο τούρμπο ανά πλευρά του W16 κινητήρα φθάνει συνολικά στα 21.000 δολάρια (πολλαπλασιάστε το επί δύο και για την δεύτερη πλευρά των κυλίνδρων). Αντίστοιχα υψηλά είναι και άλλα νούμερα, όμως σε πολλές περιπτώσεις η χρήση εξαρτημάτων ίδιων με ταπεινά μοντέλα της VW κατεβάζουν το κόστος χαμηλά, όπως για παράδειγμα οι σένσορες για την πίεση το turbo που κοστίζουν 20 δολάρια (έστω και αν η εργασία αλλαγής τους κοστίζει... 1.800 δολάρια!).

Στην λίστα που δόθηκε στην δημοσιότητα με το κόστος πολλών εξαρτημάτων της Veyron, την κορυφαία θέση έχει το ρεζερβουάρ της. Το κόστος και μόνο του ίδιο του ρεζερβουάρ φθάνει στα 20.000 δολάρια ενώ λόγω του ότι η εργασία είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, η εταιρία που θα κάνει το σέρβις απαιτεί άλλα 22.000 δολάρια ως εργασία. Απίστευτα νούμερα για τους κοινούς θνητούς, αλλά όποιος έχει μια Veyron προφανώς έχει λύσει πολλά από τα προβλήματα πο απασχολούν τους κοινούς θνητούς.