Δίχως συνέχεια τα Opel Karl και Adam


Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ CASCADA ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ KARL ΚΑΙ ADAM.

  • 15/10/2018

Το Karl μπορεί να μην λανσαρίστηκε ποτέ στην ελληνική αγορά για να αντιμετωπίσει τα Hyundai i10, Kia Picanto κ.α. αλλά το Adam που βασίστηκε στο Fiat 500 ήταν μία αξιόλογη προσπάθεια για να δώσει νέο χρώμα στην γκάμα της Opel. Πλέον η γερμανική εταιρία έχει αποχωρήσει από την GM και ενσωματωθεί πλήρως στον όμιλο PSA σχεδιάζοντας την επόμενη μέρα που ξεκινά από το Corsa (λανσάρισμα το 2019) και την ηλεκτρική του εκδοχή (ένα χρόνο αργότερα).

Διάδοχη κατάσταση για τα μικρότερα μοντέλα δεν θα υπάρξει με αποτέλεσμα να τερματιστούν οι παραγωγές τους (το Karl συναρμολογείται στη Ν. Κορέα στο εργοστάσιο της GM και το Adam στην Γερμανία) μέσα στο 2019. Κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη μιας και το Adam δεν κατάφερε ποτέ να καθιερωθεί στο πεδίο δράσης του Fiat 500.

Ωστόσο για το Karl θα μπορούσε να υπάρξει ένα νέο «μικρό» αφού ουσιαστικά η Opel δεν θα έχει εκπρόσωπο στα city cars. Βέβαια η κατάσταση δεν είναι τόσο απλή αφού τα Citroen C1/Peugeot 108 αποτελούν συμπαραγωγή με το Toyota Aygo. Τέλος να πούμε πως και το Cascada (με γραμμή παραγωγής στην Γερμανία) θα τερματιστεί μέσα στο νέο έτος.