Έκδοση φυσικού αερίου για το Skoda Scala


Μια έκδοση διπλού καυσίμου συμπληρώνει τη νεοσύστατη γκάμα του Skoda Scala προσδοκώντας στα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/6/2019

Το παράδειγμα της Octavia ακολουθεί χωρίς καθυστέρηση το Skoda Scala, το οποίο αμέσως μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης, αποκτά έκδοση διπλού καυσίμου.

Η εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, όντας συμβατός με τη χρήση φυσικού αερίου.

Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί την έκδοση G-TEC του Scala από τις συμβατικές είναι η παρουσία τριών επιπλέον δεξαμενών φυσικού αερίου χωρητικότητας 13,8 κιλών, οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 410 χιλιομέτρων.

Αντιστοίχως, η δεξαμενή βενζίνης των 9 λίτρων προσθέτει στην παραπάνω αυτονομία 210 χιλιόμετρα, φτάνοντας σε θεωρητικό επίπεδο τα 630 χιλιόμετρα.

Σημειώστε ότι η προσθήκη των τριών δεξαμενών φυσικού αερίου έχει περιορίσει τον χώρο αποσκευών του Skoda Scala από τα 467 λίτρα στα 339, γεγονός που δημιουργεί τους ανάλογους χωροταξικούς συμβιβασμούς.