Εκτός Ιταλίας η παραγωγή του νέου Fiat Punto


 ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ SUPERMINI ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ FIAT PUNTO.

  • 6/9/2020

O κύβος ερρίφθη. To Fiat Punto πρόκειται σύντομα να επιστρέψει στην ευρωπαϊκή αγορά εξασφαλίζοντας στην πολύπαθη ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έναν άξιο εκπρόσωπο σε μία από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες της γηραιάς ηπείρου.

Με τη συμβολή των Γάλλων του PSA Group, το θρυλικό supermini  θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία αποκτώντας πρόσβαση στο οπλοστάσιο της Peugeot/Citroen και εσχάτως της Opel. Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι το Fiat Punto του 2023 θα βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα των Peugeot 208 και Opel Corsa, προσφέροντας ευθύς εξ αρχής ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, καθώς και πλήθος εκδόσεων οι οποίες θα έχουν αφετηρία τον πολυβραβευμένο κινητήρα βενζίνης του 1,2 λίτρου.

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι η επιστροφή του Fiat Punto στις επάλξεις θεωρείται από πολλούς δεδομένη, μόνο σίγουρη δεν είναι η εμπλοκή των Ιταλών στο όλο project. Και αυτό γιατί ο ιταλικός Τύπος «τοποθετεί» την παραγωγή του δημοφιλούς supermini εκτός ιταλικών συνόρων.

Συγκεκριμένα, το νέο Fiat Punto θα παράγεται στην Πολωνία, σε εργοστάσιο του ομίλου PSA και όχι σε κάποια από τις παραγωγικές  μονάδες της ιταλικής  αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό σε πρώτη ανάγνωση ίσως να μην αποτελεί πρόβλημα, ωστόσο, οι Ιταλοί θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να κρατήσουν τα εντός των τειχών εργοστάσια στη ζωή και παράλληλα να συντηρήσουν τις δεκάδες χιλιάδες θέσεις εργασίες.

Μάλιστα, το παράδειγμα του Fiat Punto πρόκειται να ακολουθήσει και η οικογένεια μοντέλων του Fiat 500 όπως και η πολύ σκληρή για να πεθάνει Lancia Ypsilon. Για τους Ιταλούς ίσως μείνουν τα βαριά χαρτιά του πάλαι ποτέ κραταιού ομίλου που δεν είναι άλλα από τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo.    

Ακολουθήστε το CAR AND DRIVER στο News Google για να μην χάνετε είδηση!