Η Mercedes-Benz παρουσίασε την ολοκαίνουργια, αμιγώς ηλεκτρική GLC κατά τη διάρκεια της IAA Mobility του Μονάχου. Η κορυφαία έκδοση του νέου SUV των Γερμανών εξοπλίζεται με την επιβλητική, ενιαία οθόνη MBUX Hyperscreen των 39,1 ιντσών, η οποία εκτείνεται σε όλο το μήκος του ταμπλό και έρχεται με μια σειρά από τεχνολογικά προηγμένες προσθήκες.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι επιλογές της Mercedes αναφορικά με τη διαμόρφωση της καμπίνας των οχημάτων της κλίνουν προς την τεχνολογική και σύγχρονη φιλοσοφία, τα πράγματα αναμένεται να αλλάξουν. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος που ασχολείται με τα λογισμικά των προϊόντων της γερμανικής εταιρείας, Magnus Östberg, «τα δεδομένα δείχνουν ότι οι φυσικοί διακόπτες είναι καλύτεροι».
Μιλώντας στο Αutocar, ο Γερμανός δήλωσε ότι τα επόμενα, όπως και κάποια από τα ήδη υπάρχοντα, μοντέλα της Mercedes θα φέρουν περισσότερους φυσικούς διακόπτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό αφορά τόσο τη νέα GLC, αλλά και την ολοκαίνουργια CLA Shooting Brake. Όλα τα νέα οχήματα της γερμανικής μάρκας, παλιά και νέα, θα διατηρήσουν το τιμόνι νέου σχεδιασμού που βρίσκουμε στη CLA.
Σύμφωνα με τον Östberg, αυτός είναι ο πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος να προστεθούν φυσικοί διακόπτες σε όλα τα οχήματα που ήδη πωλούνται, διατηρώντας, ταυτόχρονα, την MBUX Hyperscreen σε ορισμένα προϊόντα.
«Μπορείς να δεις διαφορά, αν περάσεις από τη CLA, η οποία έχει οθόνη αφής και λιγότερα πλήκτρα, στη νέα GLC, όπου έχουμε επανατοποθετήσει τους διακόπτες και τα πλήκτρα, γιατί βλέπουμε στα δεδομένα ότι αυτοί οι φυσικοί διακόπτες είναι πολύ σημαντικοί για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες και πληθυσμούς.
«Οπότε, το να έχουμε αυτήν την ισορροπία μεταξύ των φυσικών διακοπτών και των οθονών είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς. Βασιζόμαστε απόλυτα στα δεδομένα, βλέποντας ότι είναι κάτι που πραγματικά χρησιμοποιείται συχνά, τα δεδομένα μάς δείχνουν ότι οι φυσικοί διακόπτες είναι καλύτεροι, και για αυτό τους επαναφέρουμε. Είναι πολύ σημαντικό», ολοκλήρωσε.
Εκτός αυτού, ο Östberg δήλωσε ότι η Mercedes εξετάζει την προσθήκη επιπλέον πλήκτρων σε άλλα σημεία της καμπίνας για τα μελλοντικά της μοντέλα, όμως αυτό θα περιοριστεί στα μεγαλύτερα προϊόντα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes-AMG GT2 Edition W16: Ένα αγωνιστικό με «καρδιά» από τη Formula 1 και 830 PS (photos)
Mercedes: Επιστρέφει η κάμπριο έκδοση της G-Class - Σε ποιες αγορές θα είναι διαθέσιμη (photo)
Mercedes-AMG GT: Τι είναι αυτές οι τρύπες πάνω στο καπό του «τέρατος» των 1.300 PS (photos)