Ένα σύγχρονο VW Corrado… με άρωμα Golf!


Το VW Corrado είχε γράψει ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και κανείς δεν το ξεχνά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: KLEBER SILVA
  • 19/10/2020

To Corrado ήταν το κουπέ που την δεκαετία του 1990 είχε αντικαταστήσει το αρχέτυπο Scirocco με την παραγωγή του να κρατά από το 1988 έως το 1995. Ήταν ένα όμορφο σπορ μοντέλο με ελκυστικό αεροδυναμικό σχήμα που είχε δώσει μια καλή θέση στην VW στην κατηγορία των κουπέ. Κατασκευαζόταν στις εγκαταστάσεις της Karmann και είχε ως βάση το πλαίσιο του Golf Mk II.

Η κίνηση περνούσε στους μπροστινούς τροχούς και ο κινητήρας που είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον (η γκάμα είχε τετρακύλινδρους 1.8 και 2.0) ήταν ένας VR6 χωρητικότητας 2,9 lt με 195 άλογα και υπερτροφοδότηση τύπου G-Lader (ήταν γνωστή και ως «σαλίγκαρος» λόγω του πολύπλοκου σχήματος). Εδώ η πλατφόρμα είχε αρκετά στοιχεία από την μεταγενέστερη που μπήκε στο Golf Mk III. Ωστόσο, η τιμή του ήταν αρκετά υψηλή για την εποχή.

To 2008 την σκυτάλη πήρε ξανά το Scirocco, ένα εξίσου αξιόλογο κουπέ και κατά καιρούς κυκλοφορούν φήμες για την παραγωγή ενός σπορ κουπέ μοντέλου που θα επανάφερε τις ονομασίες Corrado ή Scirocco. Έτσι και αλλιώς η βάση είναι πάντα διαθέσιμη από το Golf GTI ή ακόμη ψηλότερα από το Golf R, και από αυτά τα μοντέλα έχει εμπνευστεί ο δημιουργός των εικονιζόμενων renderings.

Ωστόσο, οι καιροί είναι πραγματικά πολύ δύσκολοι ώστε η Volkswagen να αποφασίσει να προσθέσει στην παραγωγή ένα σπορ κουπέ. Το οποίο όμως θα μπορούσε να είναι και ηλεκτρικό ως μέλος της σειράς ID, μιας και ο εξηλεκτρισμός μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις στο βραχυπρόθεσμο μέλλον…