Ένας άγνωστος θρύλος: Το Mitsubishi Evo IX σε έκδοση station wagon


ΜΑΛΛΟΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ Η ΕΚΔΟΣΗ STATION WAGON ΤΟΥ ΕVO ΥΠΗΡΞΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ "ΜΕΡΑΚΛΗΔΕΣ" ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 1/1/2020

Μπορεί να δοξάστηκε στους αγώνες και τις φαντασιώσεις όσων το κρέμασαν ως αφίσα στο δωμάτιό τους, όμως το Mitsubishi Lancer Evo είναι πια οριστικό παρελθόν. Ως θρύλος πάντως των προηγούμενων δεκαετιών σε ειδικές διαδρομές και αγώνες κάθε είδους, είχε και αυτό μία έκδοση εξαιρετικά σπάνια στην Ευρώπη.

Πρόκειται για ένα Evo IX GT-A Wagon το οποίο βρίσκεται στην Ρωσία και όπως φαίνεται ο ιδιοκτήτης της είχε αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Στο οδόμετρο έχει 169.000 χλμ. και είναι εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων, κάτι που γινόταν αποκλειστικά μόνο για αυτή την έκδοση.

Η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου σημαίνει ότι ο κινητήρας είναι από το Evo VII, και ήταν ο δίλιτρος κινητήρας με μικρότερο turbo για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές και την εργοστασιακή απόδοση να βρίσκεται στους 272 ίππους και την ροπή στα 343 Nm.

H εταιρία κατασκεύασε μόλις 2.500 μονάδες από το Evo IX Wagon τα περισσότερα των οποίων ήταν μοντέλα GT-A και ήταν 70 κιλά βαρύτερα από τα ακόμα πιο σπάνια μοντέλα με το μηχανικό κιβώτιο.

Η έκδοση αυτή ήταν μία προσπάθεια της Mitsubishi να προσεγγίσει ένα λιγότερο hardcore κοινό, γι' αυτό είχαν αφαιρεθεί διάφορα συστήματα, όπως το Super Active Yaw Control ενώ ακόμα και τα καθίσματα δεν ήταν τα σχεδόν αγωνιστικά μπάκετ αλλά κάποια πιο άνετα για καθημερινή χρήση.

Όπως και να έχει τα Mitsubishi Lancer Evo IX Wagon ήταν ένα από τα πιο γρήγορα οικογενειακά της εποχής τους, προσφέροντας στους οικογενειάρχες που τα αγόραζαν επιδόσεις αλλά και την αύρα ενός θρύλου των ράλι.