Επίδειξη ισχυός με τρία «φτιαγμένα» Integra στο SEMA Show


Η Acura ανέθεσε σε τρεις tuners να ετοιμάσουν τις δικές τους εναλλακτικές στο νέο Integra, με τα τελικά προϊόντα να εκτίθενται στο SEMA Show.

  • 28/10/2022

Η Integra επέστρεψε στην γκάμα της Acura στις ΗΠΑ, και έχοντας τη φήμη του μοντέλου που δεχόταν αρκετές μετατροπές στις παλαιότερες γενιές του, είναι ευκαιρία να δει κανείς τι θα μπορούσαν να κάνουν οι tuners με το νέο παράδειγμα.

Έτσι, η Acura επιστράτευσε τρεις tuners, τους Daijiro "Dai" Yoshihara, Sara Choi, και Coco Zurita, και τους ζήτησε να ετοιμάσουν τις δικές τους εκδοχές του νέου Integra.

Τα τρία αυτοκίνητα θα παρουσιαστούν στο SEMA Show των Ηνωμένων Πολιτειών, από την 1η Νοεμβρίου.

Το αυτοκίνητο του Yoshihara, που κατασκευάστηκε με τη βοήθεια της Evasive Motorsport, μαρτυρά το αγωνιστικό υπόβαθρο, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στον εμπρός προφυλακτήρα και την πίσω αεροτομή να ξεχωρίζουν στο εξωτερικό, μαζί με τις ζάντες 22 ιντσών που δένουν αρμονικά με τα αγωνιστικά ελαστικά Yokohama A005. Επιπλέον, έχουν αναβαθμίστει τα εμπρός φρένα για καλύτερη πέδηση.

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό φαίνονται οι αγωνιστικές επιρροές, με την παρουσία roll-cage έξι σημείων, αγωνιστικό καντράν και προσαρμόσιμο λεβιέ ταχυτήτων.

Περνώντας στο Integra της Sara Choi (κεντρική φωτογραφία), θαρρεί κανείς πως είναι έτοιμο για αγώνες στους δρόμους του Τόκιο. Είναι κατάλευκο και διαθέτει μία μεγάλη πίσω αεροτομή, διογκωμένα φτερά πάνω τους τροχούς, πτερύγια στον προφυλακτήρα, καθώς και ζάντες 19 ιντσών της Advan.

Τέλος, το build του CocoZarita είναι το πιο «άγριο» στην όψη από τα τρία. Είναι περασμένο με αυτοκόλλητο 3Μ σε χρώμα 'Gotham Gray', ενώ οι καθρέφτες από ανθρακόνημα και οι μαύρες ζάντες 18 ιντσών της Kensei συμπληρώνουν τέλεια την αισθητική του οχήματος.

Φρένα έξι πιστονιών της Wilwood βοηθούν στην πέδηση, ενώ το αυτοκίνητο δέχεται και μερικές μετατροπές στο κινητήριο σύνολο, με νέα εξάτμιση, εισαγωγή αέρα και ψυγείο. Τέλος, διαθέτει αγωνισιτκά καθίσματα της Momo με ζώνες ανασφαλείας έξι σημείων και αγωνιστικό τιμόνι της ίδιας εταιρείας.

Υπενθυμίζεται πως η Integra διαθέτει (στην εργοστασιακή της μορφή) 4κύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, με απόδοση 202 PS και ροπή στα 260 Nm.