Επίσημα το νέο Hyundai i10


ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΤΗΝ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 3/9/2019

Ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα πόλης περνά στο επόμενο του κεφάλαιο και αποκτά νέα προοπτική. Σχεδιαστικά το νέο i10 δεν αποστασιοποιείται από το βασικό του καλούπι αλλά αναβαθμίζεται εξ ολοκλήρου αποκτώντας νέα μάσκα και φωτιστικά σώματα. Από το εμπρός μέρος ξεχωρίζουν και τα LED προβολάκια, ενώ από το πλάι οι Κορεάτες κάνουν λόγο για το τελείωμα των πίσω πορτών έως το ύψος της τελευταίας κολόνας του αμαξώματος.

Το οποίο σε γενικές γραμμές διατηρεί την ευελιξία του και τις διαστάσεις του με μήκος στα 3.670 mm. Το ύψος υπολείπεται κατά 20 mm (στα 1.480 mm) όταν αντίθετα στο πλάτος έχουν προστεθεί 20 mm (στα 1.680 mm). Το μεταξόνιο είναι στα 2.425 mm με τους χώρους να είναι ελαφρώς βελτιωμένοι και το πορτμπαγκάζ να προσφέρει 252 lt πρακτικότητας.

Από εκεί και πέρα οι Κορεάτες αναφέρουν πως το εσωτερικό του νέου i10 προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone και χάρη στη νέα οθόνη αφής 8'' που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό. Μάλιστα, στο σημείο αυτό το ταμπλό είναι ελαφρώς ανασηκωμένο αγκαλιάζοντας και την περιοχή γύρω από τον πίνακα οργάνων. Κατά τα υπόλοιπα η Hyundai αναφέρει πως υπάρχουν πολλές έξυπνες θήκες για αντικείμενα και πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας (πολλά εκ των οποίων από τον βασικό εξοπλισμό).

Κάτω από το καπό του νέου Hyundai i10 αρχικά θα υπάρχουν δύο ατμοσφαιρικοί κινητήρες. Ο βασικός 1.0 MPi είναι ο γνωστός τρικύλινδρος με 67 PS και 96 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.2 MPi αποδίδει 84 PS και 118 Nm. Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με σύστημα ISG (start/ stop) με μηχανικό κιβώτιο με 5 σχέσεις ή αυτοματοποιημένο.