Επίσημο: Αποκάλυψη για το νέο DS No4 - Πότε έρχεται στην Ελλάδα (photos)


Το νέο δημιούργημα των Γάλλων θα είναι διαθέσιμο τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική, όσο και στην PHEV και υβριδική εκδοχή του, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα επιλογών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: STELLANTIS
  • 14/5/2025

Η DS τράβηξε το κάλυμμα από το νέο No4, το νέο premium hatchback της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αποτελεί το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που προσφέρει τρεις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες για όλες τις χρήσεις: αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, plug-in υβριδικό και 100% ηλεκτρικό.

Το άκρως ανανεωμένο hatchback έρχεται να αντικαταστήσει το DS 4 στην γκάμα της εταιρείας, με εκείνη να υιοθετεί μια ομοιόμορφη στρατηγική ονοματοδοσίας, με το No4 να ακολουθεί τα χνάρια του ολοκαίνουργιου No8, από το οποίο έχει εμπνευστεί και ο σχεδιασμός του.

Οι Γάλλοι έχουν επανασχεδιάσει εξ ολοκλήρου το εμπρός μέρος, προσθέτοντας μια νέα μαύρη μάσκα, η οποία φιλοξενεί μια φωτεινή υπογραφή. Εκείνη είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DS E-Tense Performance, την οποία βρίσκει κανείς και στο No8. Η φωτεινή δέσμη εκτείνεται από τα άκρα του προφυλακτήρα και συγκλίνει προς το φωτιζόμενο λογότυπο DS στο κέντρο. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.400 mm, πλάτος 1.870 mm και ύψος 1.470 mm και όλες οι εκδόσεις «φορούν» ζάντες 19 ιντσών, ενώ για την PHEV εκδοχή διατίθεται προεραιτικά και η επιλογή των μεγαλύτερων τροχών 20 ιντσών.

Στο εσωτερικό, βρίσκει κανείς μια οθόνη 10,25 ιντσών που τελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια οθόνη αφής 10 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment. Προσφέρονται διαφορετικές επιλογές υφασμάτων, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, από καμβά μέχρι Alcantara ή δέρμα Nappa στις πλουσιότερες εκδόσεις.

Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν τρεις κινητήρες: Ξεκινώντας από το No4 Hybrid, συνδυάζει έναν υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 L που αποδίδει 136 PS, και έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει έως 29 PS και είναι απευθείας ενσωματωμένος στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στη συγκεκριμένη έκδοση, η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 145 PS και 230 Nm και το όχημα μπορεί να κινείται αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτρισμού έως και 50% του χρόνου αστικής χρήσης.

Ένα «σκαλοπάτι» πιο ψηλά βρίσκουμε το αμιγώς ηλεκτρικό No4 E-Tense, το οποίο αποδίδει 213 PS και 343 Nm ροπής. Διαθέτει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 58,3 kWh που είναι ικανή για έως και 450 km αυτονομίας (WLTP), με τη φόρτιση από το 20 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά, όπως αναφέρει η DS. Υποστηρίζει ισχύ φόρτισης DC έως 120 kW και μπορεί να ανακτήσει έως 100 km αυτονομίας εντός 11 λεπτών με τη χρήση ταχυφορτιστή.

Στην κορυφή της γκάμας, όσον αφορά την ισχύ, έχει τοποθετηθεί το No4 Plug-In Hybrid, το οποίο εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 180 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 PS, ενσωματωμένο σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 225 PS και 360 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 7,1 sec.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το PHEV μοντέλο φέρει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 14,6 kWh που του επιτρέπει να διανύει έως και 81 km (WLTP) σε EV mode, δηλαδή κατά 30% περισσότερο σε σχέση με το τρέχον DS 4 Plug-In Hybrid.

Στην Ελλάδα, το ολοκαίνουργιο DS Nο4 θα καταφτάσει το φθινόπωρο του 2025, όπως επιβεβαίωσε ο ελληνικός εισαγωγέας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ξεκίνησε η παραγωγή του πολυτελούς DS N°8 - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Άμεσα διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις «Edition France» των DS 3, DS 4 και DS 7 (τιμές)

H DS θέλει να γίνει η... Bentley του ομίλου Stellantis