Eπίσημο: Αυτό είναι το νέο Toyota Auris


Στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά του Auris, με πιο δυναμικό αμάξωμα και ένα εντελώς νέο υβριδικό σύστημα με κινητήρα 2 λίτρων.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: TOYOTA
  • 6/3/2018

Η νέα γενιά του δημοφιλούς Auris είναι γεγονός με ένα αμάξωμα που είναι αρκετά πιο δυναμικό από το μοντέλο που αντικαθιστά, με 40 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος (φθάνει στα 4,37 μέτρα) στο αμάξωμα και αντίστοιχη αύξηση στο μεταξόνιο (στα 2,64 μέτρα). Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η εταιρία φρόντισε να κατεβάσει το κέντρο βάρους αρκετά πιο χαμηλά, μειώνοντας παράλληλα και κατά 47 χιλιοστά το ύψος του αμαξώματος. 

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με πιο "αθλητικό" προφίλ, και με μοντέρνες δυναμικές γραμμές που σίγουρα το διαφοροποιούν αρκετά από τον προκάτοχό του. Αρκετά διαφορετική είναι και η σχεδίαση στο εμπρός μέρος, που αποτελεί μία εξέλιξη της ήδη γνωστής μάσκας της Toyota, με νέα Full LED φωτιστικά σύματα και διαφορετικά φώτα ημέρας.

Στο πίσω μέρος το σχέδιο έχει περισσότερες καμπύλες απ' ότι στο παρελθόν, ενώ η αυξημένη κλίση του πίσω παρμπρίζ κάνουν το νέο Αuris να δείχνει πιο σπορτίφ, παρά το γεγονός ότι έχει αυξηθεί ο πίσω πρόβολος κατά 20 χιλιοστά. Στο όλο δυναμικό στοιχείο έρχεται να προστεθεί και μία αεροτομή οροφής, που είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα. Διαφορετικά είναι και τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, καθώς και οι προφυλακτήρες. Η διχρωμία σε κάποιες εκδόσεις έρχεται να δώσει και αυτή το δικό της στίγμα σε ένα νέο Auris που δείχνει πιο ευρωπαϊκό και μοντέρνο από ποτέ.

Στα μηχανικά μέρη, το σημαντικότερο νέο αφορά τις υβριδικές εκδόσεις. Η Toyota έχει πλέον αποφασίσει να προσφέρει τα υβριδικά της σε δύο εκδόσεις, μία για οικονομία σε καύσιμο και μία με έμφαση στις επιδόσεις. Από συμβατικούς κινητήρες θα υπάρχει μία μόνο έκδοση με τον γνωστό 1.2 Τurbo, και στα υβριδικά θα υπάρχει μία έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων και 122 άλογα ή μία νέα με 2λιτρο κινητήρα και 180 άλογα.

Η μικρή υβριδική έκδοση εστιάζει κυρίως στην κατανάλωση και την πολιτισμένη λειτουργία σε καθημερινές συνθήκες μαζί με το χαμηλό κόστος χρήσης, χωρίς την ανάγκη plug in επαναφόρτισης. Η δίλιτρη έκδοση θα απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν κάτι παραπάνω από το αυτοκίνητό τους σε επίπεδο επιδόσεων, έτσι ώστε να εκμεταλλεύονται στο μέγιστο δυνατό τη νέα πλατφόρμα της εταιρίας TNGA. Mάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση θα εφοδιάζεται και με ένα πιο σπορ σετάρισμα, διαθέτοντας εκτός των άλλων και paddles στο τιμόνι για τις αλλαγές των ταχυτήτων.