Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Toyota GT86


Η Toyota έδωσε στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες φωτογραφίες του νέου GR 86 και όλες τις κρίσιμες προδιαγραφές ενός αυτοκινήτου που μοιράζεται τα… πάντα με το Subaru BRZ.

  • 5/4/2021

Οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν τις τελευταίες ημέρες στην αυτοκινητιστική πιάτσα άφηναν να εννοηθεί ότι η Toyota θα καθυστερήσει το λανσάρισμα του νέου GT 86 -μετονομάζεται σε GR 86- καθώς ο ίδιος ο πρόεδρος της ιαπωνικής φίρμας ζήτησε να περάσει στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν θα παραπέμπει στην αντίστοιχη πρόταση της Subaru.

Η διάψευση των φημών ήταν άμεση και αποστομωτική, καθώς η Toyota έδωσε στο φως της δημοσιότητας τις πρώτες φωτογραφίες του ιαπωνικού sportscar και όλες εκείνες τις προδιαγραφές που μας επιτρέπουν να σκιαγραφήσουμε με ασφάλεια το προφίλ του.

Η αλήθεια είναι ότι έχοντας περιεργαστεί τη δεύτερη γενιά του Subaru BRZ, το νέο Toyota GR 86 δεν δείχνει και πολύ… νέο, όντας πιστό αντίγραφο μια πρότασης με την οποία μοιράζεται όχι μόνο τον σχεδιαστικό κώδικα ή το πλαίσιο αλλά και τα μηχανικά μέρη.

Έτσι κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματος, πολλές από τις οποίες είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο για τη συγκράτηση του συνολικού βάρους, κρύβεται ένα τετρακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 2,4 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 235 ίππους και τα 250 Nm ροπής.

Με το συνολικό βάρος της ιαπωνικής πρότασης να μην ξεπερνά τα 1.270 κιλά, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 6,3 δευτερόλεπτα.

Μάλλον δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα πραγματοποιείται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, ενισχύοντας την old school λογική, αν και στο μέλλον δεν αποκλείεται να δούμε και εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό το πότε θα ξεκινήσει η διάθεση του αυτοκινήτου σε Ιαπωνίας, Ευρώπη και Αμερική, ούτε φυσικά και το αν θα υπάρξουν εκδόσεις με μικρότερης χωρητικότητας υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, οι οποίοι θα επιτρέψουν στο ιαπωνικό sportscar να σταθεί απέναντι στους βασικούς του ανταγωνιστές.

Οι φανατικοί οπαδοί του αυτοκινήτου και της ευρύτερης κατηγορίας των πισωκίνητων coupe έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην συνήθεια της Toyota να δημιουργεί εκδόσεις με την υπογραφή της Gazoo Racing, κάτι που δεν συνέβη παρόλα αυτά στην πρώτη γενιά του πολλά υποσχόμενου GT86.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.